کد خبر: ۲۳۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۸ - 2019July 11
سعید نمکی: علاوه بر کمک به تجهیز اورژانس بیمارستان، بخش ایزوله ان هم نیاز به تجهیز دارد که برای بهره‌برداری تا پایان سال کمک‌های لازم را خواهیم کرد
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با کمک این وزارتخانه بخش اورژانس جدید و نیمه کاره بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شفا آنلاین، سعید نمکی روز پنجشنبه که به منظور ارزیابی کمبودها و مشکلاتی بهداشتی و درمانی شهرستانهای نوشهر و چالوس به این شهرستان سفر کرده است در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علاوه بر کمک به تجهیز اورژانس بیمارستان، بخش ایزوله ان هم نیاز به تجهیز دارد که برای بهره‌برداری تا پایان سال کمک‌های لازم را خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص بخش دیالیز(Dialysis) این بیمارستان نوشهر هم گفت: مردم برای گرفتن خدمات از این بخش به دلیل کمبود دستگاه های دیالیز و فضای فیزیکی دچار مشکل هستند به همین خاطر تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر با افزایش دستگاه های دیالیز مردم راحت‌تر بتوانند از خدمات این بخش بهره مند شوند.

وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی همچنین با اشاره به اجرای طرح کنترل فشار خون بالا در کشور گفت: استان مازندران یکی از پیشگامان اجرای این طرح در کشور بوده است و چون فشارخون عامل بسیاری از بیماری ها است از جمله نارسایی کلیه ها، شناسایی بیماران دارای فشار خون می‌تواند به کاهش مبتلایان به نارسایی کلیه(Kidney failure) کمک کند.

بخش اورژانس جدید بیمارستان نوشهر در ۴ طبقه و یک هزار و ۲۲۵ متر مربع مساحت با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است. در این اورژانس ۱۲ تخت سرپایی، ۲۴ تخت بستری، یک تخت بیماران روانپزشکی و یک تخت ایزوله عفونی پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام مسئولان بهداشت و درمان شهرستان نوشهر برای تکمیل ان نیازمند هفت میلیارد تومان اعتبار است. اورژانس قبلی بیمارستان شهید بهشتی تنهادارای ۴ تخت سرپایی و ۸ تخت بستر بود.

وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان های نوشهر و چالوس علاوه بر بازدید از بیمارستان های این دو شهرستان در جلسه ای با حضور مسئولان سیاسی و درمانی مشکلات مراکز درمانی این منطقه را مورد بررسی قرار خواهد داد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: