کد خبر: ۲۳۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۸ - 2019July 08
این افراد که قصد فراری دادن مصدوم را داشتند؛ با سد کردن راه آمبولانس، علاوه بر خسارت به آمبولانس، به پرسنل اورژانس 115 که در حال خدمات رسانی به مصدوم بودند، حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار میدهند
شفاآنلاین>سلامت>رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان از ضرب و شستم پرسنل اورژانس 115 سیریک توسط عوامل ناشناس خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر محمود حسین پور گفت: حدود ساعت 22:19 پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام حادثه واژگونی خودرو در مسیر شهرستان سیریک به میناب، به مرکز پیام اورژانس 115 سیریک، بلافاصله آمبولانس پایگاه جاده ای کوهستک به محل حادثه اعزام شد. تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵ در سریعترین زمان در صحنه تصادف حاضر و بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه در محل حادثه، با توجه به وضعییت جسمانی مصدوم، جهت ادامه درمان<cure>، مصدوم را به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب منتقل میکنند که بین راه در مسیر روستای زهوکی مورد حمله افراد ناشناس قرار می‌گیرد.

حسین پور در ادامه گفت: این افراد که قصد فراری دادن مصدوم را داشتند؛ با سد کردن راه آمبولانس، علاوه بر خسارت به آمبولانس، به پرسنل اورژانس 115 که در حال خدمات رسانی به مصدوم بودند، حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار میدهند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه هر دو همکار اورژانس 115 شدیدا آسیب دیده و جهت درمان به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب منتقل شدند و با توجه به شدت ضربات وارده یوسف زارعی که دچار تروما و ضربه به ناحیه سر و گردن شده بود با توجه به وخامت حالش، جهت انجام سی‌تی‌اسکن و انجام اقدامات درمانی حدود ساعت 2 بامداد به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شده که همچنان تحت نظر میباشد، چاکر رئیسی نیز که به دنبال تروما به صورت و چشم راست دچار پارگی قرنیه و آسیب به شبکیه شده است جهت ادامه درمان، صبح امروز به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شد.

دکتر حسین پور ضمن اشاره به ضرب و شتم پرسنل خدوم اورژانس، بخصوص در حین خدمت رسانی که تا کنون چندین بار رخ داده، از مراجع قضایی خواستار پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و اعمال مجازات قانونی شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: