کد خبر: ۲۳۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۸ - 2019July 01
دکتر نامدار عبداللهیان به عنوان "مدیرکل امور مجلس" معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد
شفا آنلاین>سلامت>دکتر کریم همتی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت در حکمی دکتر نامدار عبداللهیان را به عنوان "مدیرکل امور مجلس" معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.

به گزارش شفا آنلاین، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نامدار عبداللهیان

با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "مدیرکل امور مجلس" معاونت حقوقی و امور مجلس منصوب می شوید. انتظار دارم در دوران تصدی این مسئولیت، با بهره گیری از تمامی منابع و ظرفیت های موجود و استفاده از توانمندی ها و تجارب مفید همکاران و سایر صاحبنظران و پیشکسوتان، در انجام وظایف و انتظارات که اهم آنها به شرح ذیل ذکر شده است موفق باشید.

- بررسی و اصلاح فرایند های اداری و اجرایی حوزه اداره کل امور مجلس بر اساس اسناد بالادستی.
- انعکاس هرچه موثرتر خدمات مثبت همه تلاشگران خادمین نظام سلامت به نمایندگان ملت شریف ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی به منظور آشنايي نمايندگان محترم با خدمات، ماموريت ، وظايف، فرصتها و تهديدهاي فراروي وزارت متبوع.
- انعکاس نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به اینجانب و اقدام جهت پیگیری تا حصول نتیجه براساس منافع ملت شریف ایران، مصالح وزارت متبوع، موازین قانونی و شرع مقدس.
- تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در جهت اهداف معاونت و وزارت متبوع.
- ارتباط موثر و فراگیر با سایر معاونت ها، دانشگاه ها و دانشکده های تحت پوشش و سازمان های تابعه وزارت متبوع در راستای هماهنگی و هم افزایی هرچه بیشتر.
- اقدام جهت بهبود سرعت و دقت پاسخ دهی به مکاتبات واصله از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی با تعامل مثبت و سازنده با کلیه معاونت ها و سازمان های تابعه وزارت بهداشت.
- اقدام جهت بررسي اخذ نظرات كارشناسي واحدهاي تخصصي درخصوص كليه طرح ها و لوايح مرتبط با حوزه سلامت و ماموریت های وزارت متبوع، مطروحه در صحن و کمیسیون های مجلس شورای اسلامی.
- استفاده از مشاوره خبرگان کارآمد در جهت اعتلای اهداف معاونت حقوقی و امورمجلس وزارت متبوع.
- پیگیری و اقدام در خصوص سایر موارد محوله در راستای اهداف معاونت و وزارت متبوع.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: