کد خبر: ۲۳۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 15
امروز ( ۲۵ خرداد) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، استان اردبیل و ارتفاعات البرز غربی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جو آرام و آسمان صاف در بیشتر مناطق کشور طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،احد وظیفه با اشاره به اینکه طی هفته جاری در بیشتر مناطق ایران جوی پایدار خواهیم داشت، گفت: در این هفته طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: امروز ( ۲۵ خرداد) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، استان اردبیل و ارتفاعات البرز غربی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار، رعد و برق و وزش باد<Wind> پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل یش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا (۲۶ خرداد) در کل کشور آسمان صاف خواهد بود، تاکید کرد: در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۷، ۲۸ و ۲۹ خرداد) بارش پراکنده، گاهی رعد و برق برای مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود که در روز چهارشنبه در سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده باران همراه با کاهش دمای حدود ۳  تا ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گفته وظیفه، پنجشنبه (۳۰ خرداد) تنها در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان در مورد وضعیت آب و هوایی تهران گفت: امشب، فردا و پس فردا (۲۵ ،۲۶ و ۲۷ خرداد) آسمان تهران صاف ، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران طی دو روز آینده در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ترتیب به ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد و ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد برسد.ایسنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: