کد خبر: ۲۳۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 10
پس از کنفرانس خبری هم دور دوم رایزنی های وزیران خارجه دو کشور برگزار شد. هایکو ماس امروز همچنین قرار است با رئیس جمهوری دیدار و گفت و گو کند
شفاآنلاین>اجتماعی>سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: به رغم کارشکنی های آمریکا، اروپا و آلمان می توانند با اقدامات و ابتکارات عملی به حفظ برجام و تقویت صلح و ثبات در منطقه کمک کنند.

به گزارش شفاآنلاین، سید عباس موسوی امروز دوشنبه در حساب کاربری خود تاکید کرد: «وزیران امور خارجه ایران و آلمان امروز - دوشنبه - در خصوص روابط دیرینه و دوستانه دو جانبه از جمله برجام و کاهش تنش در منطقه گفت وگوی خوب، صریح و سازنده‌ای داشتند. به رغم کارشکنی های آمریکا، اروپا و آلمان می توانند با اقدامات و ابتکارات عملی به حفظ برجام  و تقویت<Reinforcement> صلح و ثبات منطقه کمک کنند.»

گفتنی است که هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان بامداد امروز دوشنبه وارد تهران شد و ظهر امروز با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه درباره روابط دوجانبه و برجام دیدار و تبادل نظر کرد. وی امروز بعد از دور نخست رایزنی های خود با  محمد جواد ظریف در کنفرانس خبری مشترک با وی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 پس از کنفرانس خبری هم دور دوم رایزنی های وزیران خارجه دو کشور برگزار شد. هایکو ماس امروز همچنین  قرار است با رئیس جمهوری دیدار و گفت و گو کند. خبرآنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: