کد خبر: ۲۳۴۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 10
این پرونده را همانند سایر پرونده‌های قتل در نوبت عادی رسیدگی قرار داده و جلسه محاکمه را نیز برگزار خواهیم کرد
شفاآنلاین>سلامتپرونده محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران که به اتهام قتل همسر دومش بازداشت است، بزودی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا  محمدی کشکولی رسیدگی خواهد شد.

به‌گزارش شفاآنلاین،  صبح دیروز قاضی کشکولی ریاست شعبه نهم دادگاه کیفری ضمن تأیید ارجاع پرونده به این شعبه  گفت: این پرونده را همانند سایر پرونده‌های قتل در نوبت عادی رسیدگی قرار داده و جلسه محاکمه را نیز برگزار خواهیم کرد.

البته در این پرونده ابهامات زیادی وجود دارد و در مرحله رسیدگی در دادسرا اتفاقاتی رخ داد که قابل تأمل است اما سعی بر این است که در مرحله دادگاه نواقص و ابهامات پرونده برطرف شود.

گودرزی وکیل پرونده نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده‌اند هرگونه اطلاع‌رسانی در این پرونده باید از سوی ایشان انجام شود در حال حاضر از بیان جزئیات خودداری می‌کنم اما رسیدگی به این پرونده نیازمند بررسی‌های کارشناسانه و تحقیق بیشتری است که امیدوارم در مرحله دادگاه نواقص به طور کامل رفع و ابهامات روشن شود.

روز هفتم خرداد امسال میترا استاد- همسر دوم محمد علی نجفی - داخل حمام خانه‌اش در سعادت آباد تهران با شلیک دو گلوله به قتل(Murder) رسید.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم به قتل از سوی پلیس آغاز شده بود عصر همان روز محمدعلی نجفی به اداره آگاهی رفت و به قتل همسر دومش اعتراف کرد. در ادامه رسیدگی به این پرونده در کمتر از 5 روز کیفرخواست متهم صادر شد.

 با صدور کیفرخواست پرونده نجفی هفته گذشته به دادگاه کیفری ارجاع شد. در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی، نجفی به قتل‌عمد میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیرفوتی) با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص(Retaliation) متهم است.

گفتنی است، قاضی کشکولی در کارنامه کاری خود سابقه رسیدگی به پرونده‌های مهمی همچون جرایم سعید مرتضوی مدیرعامل اسبق تأمین اجتماعی و محمد ثلاث قاتل سه نفر از مأموران نیروی انتظامی در ماجرای دراویش خیابان پاسداران را دارد.ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: