کد خبر: ۲۳۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 08
امروزه حوزه فعالیت‌های پزشکان مشخص شده است و باید تبلیغات انجام شده در شان جامعه پزشکی و مردم باشد؛ تبلیغ عمل‌های جراحی هم بر اساس مفاد قانونی باید مبتنی بر واقعیت‌ها انجام گیرد
شفا آنلاین>سلامت>معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی برای نظارت در تبلیغات در حوزه پزشکی گفت: بر اساس قانون، فعالیت در فضای مجازی مصداق تبلیغات است و پزشکان باید برای انجام هرگونه تبلیغاتی از سازمان نظام پزشکی مجوز‌های لازم را اخذ کنند.

به گزارش شفا آنلاین، محمد جهانگیری درباره تبلیغات‌ پزشکی در فضای مجازی اظهار کرد: بر اساس قانون، سازمان نظام پزشکی مکلف به رسیدگی به تبلیغات پزشکی است.
 
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ادامه داد: امروزه حوزه فعالیت‌های پزشکان مشخص شده است و باید تبلیغات انجام شده در شان جامعه پزشکی(Medical Society) و مردم باشد؛ تبلیغ عمل‌های جراحی هم بر اساس مفاد قانونی باید مبتنی بر واقعیت‌ها انجام گیرد.
 
جهانگیری گفت: بر اساس آئین‌نامه شورای عالی نظام پزشکی رسیدگی به تخلفات صورت گرفته، بر عهده این سازمان است و این موضوع به دستگاه‌های ذیربط هم ابلاغ شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان نظام پزشکی(Medical System) برای نظارت در تبلیغات در حوزه پزشکی گفت: بر اساس قانون فعالیت در فضای مجازی مصداق تبلیغات است و پزشکان باید برای انجام هرگونه تبلیغاتی از سازمان نظام پزشکی مجوز‌های لازم را اخذ کنند.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی در پایان اضافه کرد: تذکر‌های لازم به متخلفان در این حوزه داده شده است و در صورت تکرار این مشکل با برخورد جدی سازمان مواجه خواهند شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: