کد خبر: ۲۳۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 04
برای فردا چهارشنبه در استان‌هایی مانند اردبیل و دامنه‌های البرز بارش و افزایش ابر در ساعات بعداز ظهر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق وجود دارد.
شفاآنلاین>اجتماعی>هواشناسی> روند افزایش دما پدیده‌ غالب تا پایان هفته خواهد بود.

به گزارش شفاآنلاین،محمد اصغری گفت: احتمال وقوع تندبادهای لحظه‌ای و خیزش گرد وخاک در آن مناطق زیاد است.

وی گفت: امروز در آذربایجان‌های غربی و شرقی به ویژه نواحی شمالی و همین طور دامنه‌های مرکزی زاگرس مانند استان‌های چهارمحال بختیاری، ​کهگیلویه وبویراحمد و حتی در ارتفاعات اصفهان بستر برای وقوع رگبار و رعد و برق به ویژه در ساعات بعداز ظهر مهیاست.

کارشناس هواشناسی افزود: در شرق کشور وزش باد و گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود که این شرایط را در استان کرمان نیز خواهیم داشت با کاهش کیفیت هوا.

وی گفت: برای فردا چهارشنبه در استان‌هایی مانند اردبیل و دامنه‌های البرز بارش و افزایش ابر در ساعات بعداز ظهر و احتمال وقوع رگبار و رعد و برق وجود دارد.

اصغری افزود: در ارتفاعات استان کرمان نیز رگبار و رعد و برق در ساعات بعداز ظهر محتمل است و برای پنجشنبه و جمعه نیز با توجه به ریزش هوای سرد در استان‌های اردبیل و ارتفاعات گیلان باید منتظر وقوع بارش<Precipitation> باشیم که به کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر نیز منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهار تا پنج درجه دمای هوا بیشتر می‌شود، گفت: این پدیده در استان‌های غرب کشور به ویژه در مناطق جنگلی کردستان و لرستان خطر آتش سوزی به همراه دارد.

کارشناس هواشناسی گفت: وزش باد و گرد و خاک تا پایان هفته در شرق کشور به ویژه زابل و نهبندان غالب خواهد بود و باعث می‌شود آب‌های شرقی سواحل دریای عمان مواج شود.

وی افزود: برای استان هرمزگان نیز وزش باد را داریم و میزان سرعت وزش باد در اصفهان نیز در ساعات بعد از ظهر قابل توجه خواهد بود.واحد مرکزی خبر 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: