کد خبر: ۲۳۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - 2019May 31
وزیر بهداشت با بیان اینکه روز قدس یادگار امام خمینی (ره) است، گفت: راهپیمایی روز قدس در تقویت روحیه مقاومت در منطقه تأثیر خواهد داشت
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت با بیان اینکه روز قدس یادگار امام خمینی (ره) است، گفت: راهپیمایی روز قدس در تقویت روحیه مقاومت در منطقه تأثیر خواهد داشت.

به گزارش شفاآنلاین، سعید نمکی، در حاشیه مراسم(Ceremony) راهپیمایی روز قدس، روز قدس را یادگاری از امام خمینی رحمه الله علیه در دفاع از مردم شریف فلسطین عنوان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم به عنوان یار و یاور مردم فلسطین، صدای مردم جهان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین درآوریم.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس در تقویت روحیه مقاومت در منطقه و بخصوص مردم مظلوم فلسطین تأثیر خواهد داشت، گفت: امیدواریم مردم(People) فلسطین روزی از اسارت و به نوعی اشغال گری رژیم صهیونیستی رها شود.

نمکی در پاسخ به سوالی مبنی بر تأثیر راهپیمایی روز قدس در معامله قرن، افزود: قطعاً این همبستگی میان مردم، در تقویت روحیه مقاومت منطقه‌ای و مقاومت جدی در برابر دسیسه‌های طراحی شده به منظور به زانو درآوردن مردم منطقه بویژه مردم ایران عزیز نیز تأثیر خواهد داشت..
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: