کد خبر: ۲۳۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 21
فراموش نکنید بسیاری از چیز‌هایی که الان در اختیار دارید، روزی داشتن‌شان آرزوی شما بود. قدردانی بابت داشته‌هایتان حال شما را بهتر می‌کند.
شفاآنلاین>اجتماعی>آنچه مدام به آن می‌اندیشید با گذشت زمان به باور شما تبدیل می‌شود. اگر مثبت اندیش باشید و باور داشته باشید که شما فردی سالم و شجاع هستید، این قاعده به نفع شما خواهد بود. اما اگر نسبت به خودتان نگاه منفی داشته باشید، این افکار منفی به شما آسیب خواهند رساند. 

به گزارش شفاآنلاین،گاهی‌اوقات ما به خودمان دروغ‌هایی می‌گوییم یا به تعبیر گویاتر؛ بهانه‌هایی می‌تراشیم که حال ما را در آن لحظه بهتر می‌کنند و در طولانی‌مدت به واقعیت‌های زندگی ما تبدیل می‌شوند. 

گاهی ما احساس خوب حاصل از این دروغ‌ها<lies> را به رویارویی با واقعیت‌هایی که گاهی برای‌مان ناخوشایند هستند، ترجیح می‌دهیم. پنج دروغی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم؛ شاید در لحظه، حس خوبی به شما بدهند، اما در واقعیت به‌ضرر شما هستند و‌ در درازمدت به موانع شادی و خوشبختی شما تبدیل خواهند شد.

آن شخص تغییر خواهد کرد. شما نمی‌توانید کسی را تغییر بدهید یا او را به شخصی که دوست دارید تبدیل کنید. پس کسانی را که در زندگی‌تان حضور دارند، همان‌گونه که هستند قبول کنید تا آرامش بیشتری داشته باشید.

اگر زمان بیشتری داشتم. ما همیشه کم‌کاری خودمان را تقصیر زمان می‌اندازیم و می‌گوییم وقت کم است. ۲۰ دقیقه ورزش صبحگاهی در منزل، گوش دادن به یک فایل صوتی آرامش‌بخش، هنگامی‌که درحال‌راه رفتن هستید یا داشتن یک کتاب در کیف‌تان برای مطالعه در زمان‌هایی که منتظر هستید، راه‌های ساده‌ای هستند که به شما کمک می‌کنند از زمان‌های پرت خود استفاده مفید کنید.

ترک اعتیاد به توییتر، پیام‌رسان‌ها و اینستاگرام، راه مؤثر دیگری برای استفاده بهینه از وقت است. اگر هر روز ۲۰ تا ۳۰ دقیقه از زمان حضور در شبکه‌های مجازی کم کنید، در طول هفته ساعات زیادی برای انجام کارهای مفیدتر خواهید داشت.

با داشته‌هایتان خوشحال نیستید. حقیقت امر این‌ است اگر با داشته‌هایتان خوشحال نیستید، با به‌دست آوردن موقعیت‌ و شرایط مورد‌نظرتان مثل درآمد بیشتر و... هم خوشحال نخواهید بود. فراموش نکنید بسیاری از چیز‌هایی که الان در اختیار دارید، روزی داشتن‌شان آرزوی شما بود. قدردانی بابت داشته‌هایتان حال شما را بهتر می‌کند.

من آمادگی انجام آن کار را ندارم. خیال‌تان راحت باشد که شما تنها نیستید و هیچ‌کس به‌طور کامل آمادگی رویارویی با مسائل و موقعیت‌های جدید و به‌طور کلی تغییر را ندارد. باید شروع کنید. این تنها راه آماده شدن و کنار آمدن با شرایط است. وقتی فکر می‌کنید که آمادگی انجام کاری را ندارید واقعیت این است که یا شما علاقه‌ای به انجامش ندارید یا تلاش می‌کنید که انجام آن کار را به بعد موکول کنید که این حالت معمولا از ترس ناشی می‌شود. علت این موضوع را برای خودتان روشن کنید.آرمان 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: