کد خبر: ۲۳۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 19
به هر دانشجوی متقاضی دریافت ارز دانشجویی، شش هزار دلار برای شش ماه پرداخت می شود
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس سازمان امور دانشجویان از ثبت نام ارز دانشجویی از امروز (یکشنبه) خبر داد و گفت: ارز دانشجویی شش ماهه اول سال جاری با نرخ سامانه معاملات الکترونیکی ارز( ETS ) به دانشجویان ایرانی خارج از کشور پرداخت می شود.

به گزارش شفاآنلاین، مجتبی صدیقی روز یکشنبه در گفتگو با اظهار کرد: ارز شش ماهه نخست سال 98 مشابه شش ماهه نخست سال 97 اختصاص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: به هر دانشجوی متقاضی دریافت ارز دانشجویی، شش هزار دلار برای شش ماه پرداخت می شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان در مورد قیمت ارز دانشجویی، گفت: بر اساس بخشنامه<Circulars> بانک مرکزی، قیمت ارز ETS بر مبنای نرخ شناوری است که بانک ها هر روز اعلام می کنند و دانشجویان یا خانواده های شان می توانند با در اختیار داشتن مدارک مورد نیاز به بانک های تجارت و سامان مراجعه کنند.

معاون وزیر علوم اظهار کرد: فرایند ثبت نام برای دریافت ارز مورد نیاز از امروز(یکشنبه) یا فردا در سامانه سازمان امور دانشجویان آغاز و اطلاعیه ارز دانشجویی امروز در این سایت منتشر می شود.

صدیقی خطاب به دانشجویان متقاضی ارز دانشجویی تاکید کرد که تنها متقاضیان واقعی با توجه به قیمت سامانه معاملات الکترونیکی ETS برای دریافت این ارز ثبت نام کنند.

وی در مورد مدارک مورد نیاز، گفت: متقاضیان ارز باید ویزای دانشجویی داشته و در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل باشند. ارز دانشجویی به دانشجویان مقطع کارشناسی هم تعلق می گیرد به شرطی که تحصیل خود را پیش از اردیبهشت 97 آغاز کرده باشند.

رئیس سازمان امور دانشجویان یادآور شد که در شش ماهه دوم سال گذشته بین شش تا هفت هزار نفر برای دریافت ارز ثبت نام کردند.ایرنا 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: