کد خبر: ۲۳۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 18
حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت در همایش خیرین سلامت پشت تریبون قرار گرقت و برای اولین بار به بیان ناگفته‌هایی از بعد از برگزار نشدن تودیع و معارفه خود پرداخت
شفا آنلاین>سلامت>وزیر سابق بهداشت در همایش خیرین سلامت به بیان ناگفته‌هایش بعد از برگزار نشدن مراسم تودیع و معارفه‌اش پرداخت.

به گزارش شفا آنلاین، حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر سابق بهداشت در همایش خیرین سلامت پشت تریبون قرار گرقت و برای اولین بار به بیان ناگفته‌هایی از بعد از برگزار نشدن تودیع و معارفه خود پرداخت.

 وزیر سابق بهداشت گفت: به من گفتند که در مجمع خیرین افطاری است قرار است تجلیلی از من شود که البته برای تجلیل گفتم که لایق نیستم؛ در عین حال پرسیدم که فقط خیرین هستند و پاسخ دادند که فقط آنها حضور دارند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: با کمال افتخار پذیرفتم و البته راضی نبودم وقت خیرین سلامت گرفته شود و  از حضور همگی و هیئت مدیره تشکر می‌کنم.

وی افزود: این برنامه فرصتی شد تا بعد از چندماهی از رفتنم که باید وظیفه ام را نسبت به افرادی که در طول دوران مسئولیت کمک و حمایت کردند، ادا می‌کردم؛  افرادی که در طول چندسال گذشته عاشقانه خدمت کردند، همچنین مجموعه‌هایی که وزارت بهداشت(Ministry of Health) را حمایت کردند و  با نیت خاص و صادقانه به مردم و به ویژه محرومان برای خدمت به کشور کارنامه ای رقم زدند که به نظر می‌رسد مقبول مردم است و امیدوارم مقبول خداوند هم باشد.

وزیر سابق بهداشت در پایان اضافه کرد: از همه همکارانم در وزارت بهداشت اعم از پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان که انسان‌های شریف و عاشق خدمت هستند، تشکر می‌کنم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: