کد خبر: ۲۳۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 11
سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش جهاد دانشگاهی قزوین با اعلام اینکه سال ۹۷ در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی با تعرفه دولتی به بیش از ۱۸ هزار نفر خدمات ارائه شده، اظهار کرد: امسال تعرفه‌ها نیمه‌دولتی و ۳۰ درصد ارزان‌تر از آزمایشگاه‌های خصوصی است
شفا آنلاین>سلامت>سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش جهاد دانشگاهی قزوین با اعلام اینکه بیش از ۱۰۰ نوع آزمایش در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی انجام می‌شود، گفت: در سال گذشته بیش از ۹۰۰ هزار آزمایش در این مرکز انجام شده است.

به گزارش شفا آنلاین، سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش جهاد دانشگاهی قزوین با اعلام اینکه سال ۹۷ در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی با تعرفه دولتی به بیش از ۱۸ هزار نفر خدمات ارائه شده، اظهار کرد: امسال تعرفه‌ها نیمه‌دولتی و ۳۰ درصد ارزان‌تر از آزمایشگاه‌های خصوصی است.

امین خاکباز با اعلام اینکه کلیه آزمایش‌ها در آزمایشگاه جهاد دانشگاهی انجام می‌شود، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۹۰۰ هزار مورد آزمایش در این مرکز انجام شده است.

سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش جهاد دانشگاهی قزوین با اشاره به اینکه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: در چند سالی که این مرکز فعالیت داشته بیش از ۶۰۰ نوزاد متولد و ۳۰۰۰ پرونده درمان ناباروری نیز در این مرکز تشکیل شده است.

وی اعلام کرد: ابتدای سال جاری نیز بخش شیمی درمانی(Chemotherapy) راه‌اندازی شده و دکتر ظفری فوق تخصص آنکولوژی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در این مرکز حضور دارند.

خاکباز ادامه داد: مرکز شیمی‌درمانی واقع در مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی نسبت به فضاهای موجود در استان وضعیت مطلوب و مناسبی برای شیمی‌درمانی دارد.

وی عنوان کرد: در مرکز درمان ناباروری پنج متخصص و دو فوق تخصص در هفته خدمات مربوطه را ارائه می‌دهند که به‌تازگی دکتر صرف‌جو، فلوشیپ نازایی نیز به این جمع اضافه شده‌اند. در این مرکز خدمات متنوعی مانند ویزیت ارولوژی، درمان ناباروری، مراقبت‌های قبل از بارداری و نیز مراقبت‌های بارداری ارائه می‌شود.

سرپرست برنامه‌ریزی و توسعه پژوهش جهاد دانشگاهی قزوین همچنین از حضور متخصص قلب و عصب و عضله در این مجتمع خبر داد.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: