کد خبر: ۲۳۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 08
سعید نمکی از اجرای طرح بسیج ملی فشارخون از 27 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این طرح خانه به خانه نیست و به زودی جزئیات آن توسط معاون بهداشت وزارتخانه در نشستی خبری به مردم ارائه می شود
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت و درمان از آغاز طرح بسیج ملی کنترل فشارخون بالا از ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد و افزایش آگاهی مردم از فشار خون <blood pressure>و اثرات سوء آن را از اهداف این طرح برشمرد.


به گزارش شفا آنلاین:سعید نمکی از اجرای طرح بسیج ملی فشارخون از 27 اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: این طرح خانه به خانه نیست و به زودی جزئیات آن توسط معاون بهداشت وزارتخانه در نشستی خبری به مردم ارائه می شود.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزایش فشار خون و نارسایی کلیه و سکته های مغزی و قلبی که علل عمده آن فشار خون است را علت اجرای طرح بسیج ملی فشارخون دانست و افزود: ۴۰ تا ۵۰ درصد مردم از بیماری فشار خون خود اطلاعی ندارند و در واقع افزایش آگاهی مردم از فشار خون و اثرات سوء آن از اهداف این طرح است.

نمکی یادآور شد: بهداشت و درمان بخش دولتی و بخش خصوصی، نیرو‌های مسلح و بسیج جامعه پزشکی ما را در این طرح یاری خواهند کرد تا بسیج همگانی را داشته باشیم./خانه ملت

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: