کد خبر: ۲۳۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 30
در این نمایشگاه از ۱۵ کشور، هیئت‌های تجاری دعوت شدند و از حضور آنها می‌توان در جهت تقویت صادرات استفاده کرد و نتایج مثبتی را شاهد بود
شفاآنلاین>سلامت>مدیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی «ایران هلث»، گفت: تجهیزات پزشکی ایران مورد اقبال بسیاری از کشورها قرار دارد که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه صادرات کشور، استفاده کرد.

به گزارش شفاآنلاین، امین طاهری، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه ایران هلث، در تقویت صادرات به ویژه در شرایط کنونی تحریم‌ها<Sanctions> و نوسانات ارزی بسیار مؤثر است و می‌توانند نتایج بسیار مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: در این نمایشگاه از ۱۵ کشور، هیئت‌های تجاری دعوت شدند و از حضور آنها می‌توان در جهت تقویت صادرات استفاده کرد و نتایج مثبتی را شاهد بود.

مدیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث»، ادامه داد: هیئت‌های تجاری از کشورهای آسیای شرقی همچون چین، مالزی و سنگاپور از اروپا کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا و انگلیس و از کشورهای آفریقایی و آسیا همچون آذربایجان، پاکستان، افغانستان، عراق، عمان و حتی روسیه حضور دارند.

طاهری با اشاره به اینکه کشورهای زیادی در جهان خریدار ملزومات پزشکی ایران هستند، ادامه داد: ۴ تشکل شامل اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن مهندسی پزشکی، انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی<Medical Equipment> و اتحادیه بازرگانان در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند و این مسئله در کسب خریدار ملزومات پزشکی ایران بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه ایران هلث بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: از همه دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز درمانی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی جهت حضور در این نمایشگاه دعوت شده تا بتوانند نیازهای خود را تأمین کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث» ۱۹ تا ۲۲ خرداد ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود. مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: