کد خبر: ۲۳۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 29
راننده اظهار کرد که این افراد را از نقطه صفر مرزی به‌عنوان مسافر، سوار خودرواش کرده و پس از گذشت سه شبانه‌روز و طی مسیر‌های خاکی، آنها را به تهران آورده و مبالغی نیز دریافت کرده است
 شفاآنلاین>اجتماعی>حوادث>قاچاقچی انسان که 6 مرد افغانستانی را از نقطه صفر مرزی به پایتخت آورده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش شفاآنلاین،سرهنگ سیدامین موسوی پور- رئیس کلانتری مشیریه در این باره اظهار کرد: مأموران انتظامی هنگام گشت در محدوده جاده امام رضا به یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای با پنج سرنشین مشکوک شدند. راننده خودرو پس از مشاهده مأموران گشت انتظامی بسرعت از محل متواری شد. بنابراین مأموران پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی متهمان را متوقف کردند.

وی ادامه داد: دو نفر از سرنشینان خودرو بلافاصله پس از توقف پیاده شده و به سمت کوه‌های اطراف فرار کرده و از محل گریختند.

رئیس کلانتری مشیریه با بیان اینکه راننده خودرو و دو سرنشین دیگر خودرو که تبعه افغانستان بودند، دستگیر<Arrested> شدند، گفت: در بازرسی تکمیلی از خودروی متهم، دو تبعه دیگر نیز از صندوق عقب خودرو کشف شدند.

وی با بیان اینکه در بازجویی‌ از راننده خودرو مشخص شد که شش تبعه افغانستان بـــــــه طور غیر قانونی وارد کشور شده‌اند گفت: راننده اظهار کرد که این افراد را از نقطه صفر مرزی به‌عنوان مسافر، سوار خودرواش کرده و پس از گذشت سه شبانه‌روز و طی مسیر‌های خاکی، آنها را به تهران آورده و مبالغی نیز دریافت کرده است.

با دستگیری راننده خودرو و چهار تبعه افغانستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند. ایران 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: