کد خبر: ۲۳۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 28
پزشکان عمومی اعتقاد دارند با تعرفه مصوب بسیاری از هزینه‌های جاری از جمله هزینه اجاره مطب تامین نمی‌شود به همین دلیل این افارد درخواست بازنگری تعرفه‌ها از سوی سازمان نظام پزشکی کشور و دیگر نهاد‌های مربوطه را دارند
شفاآنلاین>سلامت>رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بیشتر پزشکان عمومی در بخش خصوصی فعال هستند و با بیمه هیچ قراردادی ندارند.

به گزارش شفاآنلاین،حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ، اظهار کرد: جامعه پزشکی به میزان افزایش تعرفه‌های پزشکی سال ۹۸  معترض هستند زیرا معتقدند تعادل و تناسبی بین هزینه‌های جاری و میزان رشد تعرفه وجود ندارد، در این میان پزشکان عمومی<General practitioners> بیش از سایرین به میزان افزایش تعرفه‌‌ها معترضند.

وی ادامه داد: پزشکان عمومی اعتقاد دارند با تعرفه مصوب بسیاری از هزینه‌های جاری از جمله هزینه اجاره مطب تامین نمی‌شود به همین دلیل این افارد  درخواست بازنگری تعرفه‌ها از سوی سازمان نظام پزشکی کشور و دیگر نهاد‌های مربوطه را دارند.

شهریاری گفت: تغییر تعرفه هیچ ارتباطی به بودجه مشخص شده امسال ندارد، شورای عالی بیمه در صورت صلاحدید می‌تواند پس از بازنگری، تعرفه مد نظرش را تصویب و به هیئت دولت بفرستد که در صورت تایید میزان تعرفه در دولت<Government> اجرایی می‌شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد: متاسفانه بیمه‌ها پولی به بخش خصوصی نمی‌دهند و اکثر بخش‌های خصوصی قراردادی با بیمه‌ها ندارند، متاسفانه بیشتر پزشکان عمومی در مطب خصوصی مشغول به فعالیت هستند و به دلیل نداشتن قرارداد با صندوق‌های بیمه‌گر مردم و مراجعه‌کنندگان هزینه‌ها را به صورت آزاد پرداخت می‌کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه قیمت بسیاری از اقلام و مواد غذایی افزایش پیدا کرده و همین مسئله عامل افزایش هزینه تمام شده خدمات شده است.

شهریاری گفت: مدیریت صحیح در کار‌ها وجود ندارد و همین مسئله باعث بروز مشکلات متعددی از جمله افزایش نامتعارف قیمت  اقلام و مواد غذایی است.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: