کد خبر: ۲۳۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 25
برای ساخت بیمارستان ها بر اساس آمایش که در نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است پروژه هایی در دست اقدام داریم
شفا آنلاین>سلامت>جانشین بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ۱۰ بیمارستان نیرو‌های مسلح در حال ساخت داریم که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امیدواریم در سال ۹۸ حداقل ۵ بیمارستان در حال ساخت نیرو‌های مسلح را افتتاح کنیم.

به گزارش شفا آنلاین، تاجیک از افتتاح ۵ بیمارستان نیرو‌های مسلح تا پایان سال ۹۸ خبر داد و گفت: برای ساخت بیمارستان ها بر اساس آمایش که در نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است پروژه هایی در دست اقدام داریم .

جانشین بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ۱۰ بیمارستان نیرو‌های مسلح در حال ساخت داریم که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امیدواریم در سال ۹۸ حداقل پنج بیمارستان در حال ساخت نیرو‌های مسلح را افتتاح کنیم.

وی به برنامه های هفته سلامت اشاره کرد و افزود: ما در سطح استان ها در مراکز درمانی(Health centers) نیروهای مسلح اقداماتی از جمله افتتاح برخی مراکز را در دست اجرا داریم و برنامه هایی برای غربالگری بیماری ها برای نیروهای سلح و مردم نیز در نظر گرفته شده است.

تاجیک گفت: ما در سال ۹۸ سلامت محوری را سر لوحه حوزه بهداشت و درمان نیروهای مسلح قرار داده ایم، به دنبال آن هستیم که روی پیشگیری و خود مراقبتی تمرکز کنیم چرا که این اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی است و با پیشگیری هزینه های درمان کاهش پیدا می کند و امیدوارم این اقدامات در سال ۹۸ توسعه پیدا کند.

جانشین بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خدمت رسانی نیروهای مسلح به سیل زدگان و استفاده از سامانه های سیار پزشکی و دندانپزشکی مناطق سیل زده گفت: چند سالی است که نیروهای مسلح از سامانه های سیار برای خدمت رسانی به مردم استفاده می کند و از ظرفیت های مازاد نیروهای مسلح در خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و مناطق محروم کشور استفاده شد.

وی اضافه کرد: بنا داریم تا سامانه های سیار پزشکی و دندانپزشکی(Dentistry) را برای مردم یاری و خدمت رسانی بهتر به نیروهای مسلح توسعه دهیم واین سامانه ها را تقویت کنیم.

تاجیک تصریح کرد: نیروهای مسلح بلافاصله پس از وقوع سیل در حوزه بهداشت و درمان در منطقه سیل زده استان گلستان حضور پیدا کردند، چند واحد درمانگاهی و یک بیمارستان صحرایی در مناطق سیل زده استان گلستان راه اندازی شد و از همان ابتدا خدماتی به مردم ارائه کردیم.

جانشین بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: ما سامانه های سیار پزشکی واز جمله بیمارستان های صحرایی و درمانگاه های سیار و کلینیک های دندانپزشکی سیار را در مناطق سیل زده کشور مستقر کردیم تا زمانی که نیاز مردم به خدمات بهداشت و درمان مرتفع شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: