کد خبر: ۲۲۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019April 21
در این سایت داروسازی بیش از ۱۹۰ قلم دارو در ۱۴ حوزه درمانی بیماران قلب و عروق، سرطانی، پیوند، ام اس، اعصاب، داخلی، زنان و بیماری‌های خاص تامین می‌شود
شفاآنلاین>سلامت>همزمان با اولین روز از هفته سلامت، کارخانه جدید تولید داروهای جامد اکتوور (اکتوور۲) به عنوان پیشرفته‌ترین واحد تولید قرص و کپسول کشور با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شفاآنلاین، کارخانه داروسازی<Pharmacy>اکتوور۲ دارای بیش از ۱۰ هزار متر مربع زیربنا، ۴۲۰۰ مترمربع کلین روم (اتاق تمیز) و شامل سه خط گرانولاسیون، ۶ خط تولید قرص و کپسول و ۵ خط بسته‌بندی پرسرعت است.

این کارخانه که به رغم موانع و محدودیت‌های تحریم با مشارکت کمپانی Merck آلمان احداث شده، از ظرفیت تولید سالانه ۶ میلیارد عدد قرص و کپسول برخوردار است و می‌تواند نیاز ایران و منطقه به داروهای این کمپانی را تامین کند.

ویژگی منحصر به فرد کارخانه اکتوور۲، سیستم کاملا بسته و کنترل شده انتقال مواد و تولید آن است که تمامی پارمترهای محیطی از قبیل اختلاف فشار، دما و ... در آن با پیشرفته‌ترین تجهیزات و سیستم‌های روز دنیا کنترل می‌شود.

این کارخانه به جدیدترین و پرسرعت‌ترین دستگاه‌های پرس قرص و بسته بندی مجهز است و تولید آزمایشی آن از اواخر سال گذشته آغاز شده است.

در این سایت داروسازی بیش از ۱۹۰ قلم دارو در ۱۴ حوزه درمانی بیماران قلب و عروق، سرطانی، پیوند، ام اس، اعصاب<Nerves>، داخلی، زنان و بیماری‌های خاص تامین می‌شود و از ظرفیت تولید بیش از ۷ میلیارد عدد قرص و کپسول و حدود ۱۰۰ میلیون آمپول، سرنگ از پیش پر شده، ویال تزریقی و لیو فیلیزه برخوردار است و در سه سال گذشته موفق به احداث، تجهیز و بهره‌برداری از بیش از ۳۰ هزار متر مربع فضای تولیدی جدید شده است.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: