کد خبر: ۲۲۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 11
یک نظرسنجی انجام شده توسط آکادمی جراحی زیبایی امریکا نشان می‌دهد جراحی‌های پلاستیک برای بهبود تصویر شخص در رسانه‌های اجتماعی به بیش از 30 درصد افزایش یافته است
شفاآنلاین>اجتماعی> سال به سال بر تعداد متقاضیان جراحی‌های پلاستیک افزوده می‌شود و یکی از دلایل اصلی این روند صعودی رسانه‌های اجتماعی است.

به گزارش شفاآنلاین، یک نظرسنجی انجام شده توسط آکادمی جراحی زیبایی امریکا نشان می‌دهد جراحی‌های پلاستیک برای بهبود تصویر شخص در رسانه‌های اجتماعی به بیش از 30 درصد افزایش یافته است. گرفتن عکس‌های سلفی در افزایش تمایل افراد برای انجام جراحی‌ها به طور چشمگیری نقش داشته است. این فرآیند نخست در سال 2013 به ثبت رسید که در طول سال 2014 هم ادامه پیدا کرد که در سال 2015 نیز به طرز چشمگیری زیاد شد.

ظهور دستگاه‌های مونوپاد (پایه عکاسی برای تلفن همراه) که به افراد اجازه می‌دهد انواع عکس‌های سلفی را از خود بگیرند نیز منجر به افزایش درخواست جراحی‌های زیبایی شده است، چراکه افراد با گرفتن عکس‌هایی از صورت خود یا حتی بدن تمایل به داشتن صورتی بی‌نقص و اندامی متناسب پیدا کرده‌اند و سعی دارند با انجام عمل‌های زیبایی، چهره و اندام بی‌نقص تری را از خود به نمایش بگذارند.

اسنپ چت نیز یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسانی است که با امکانات قابل توجه در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، آنچه باعث محبوبیت روزافزون این برنامه پیام‌رسانی در سطح دنیا شده پشتیبانی از فیلترهای تصویر‌برداری متنوع آن است. فیلترهای محبوبی که با دادن ویژگی‌های خاص به چهره به فرد احساس زیبا بودن می‌دهد، بنابراین افراد به تبعیت از فیلترهای این برنامه به‌دنبال جراحی‌هایی(Surgeries) برای تغییر چهره خود به‌طور دائمی هستند، بنابراین موج‌های جدید تکنولوژی بر روند جراحی‌های پلاستیک تأثیرگذار هستند. هرکدام از عمل‌های زیبایی به فرد ظاهر تازه‌ای می‌دهد، اما با این حال مهم است بدانید جراحی‌های پلاستیک برای همه مناسب نیست و تلاش برای بهبود ظاهر خود به دلایل غلط و واهی می‌تواند به یک تجربه غیرقابل تحمل تبدیل شود.

رتبه نخست در بیشترین تعداد عمل‌های زیبایی انجام شده در سطح بین‌‌المللی، متعلق به امریکاست. بر اساس گزارش انجمن جراحان پلاستیک این کشور، عمل‌های زیبایی در امریکا نسبت به سال 2000 میلادی 132درصد افزایش(Increase) یافته است. امریکا به‌همراه کشورهای برزیل، ژاپن، ایتالیا، مکزیک، روسیه، هند، ترکیه، آلمان و فرانسه به ترتیب 10 کشوری هستند که در سال 2016 میلادی بیشترین عمل‌های زیبایی در آنها انجام گرفته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: