کد خبر: ۲۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 20
مدیر بیمه های عمر و زندگی خبر داد:
شفاآنلاين -مدیر بیمه های عمر و زندگی شرکت بیمه معلم از پرداخت سود قطعی 23 درصدی به بیمه گذاران رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری این شرکت در سال گذشته خبر داد.

به گزارش شفاآنلاين از روابط عمومی شرکت بیمه معلم، سعید گیوه چی با بیان این که هیات مدیره شرکت پس از بررسی حساب های مالی و بازده مثبت سرمایه گذاری ها در سال گذشته، سود قطعی 23 درصدی را میان بیمه گذاران خود تقسیم کرد، افزود: این در حالی است که حداکثر سود تضمین شده برای بیمه گزاران 18 درصد بوده است و در واقع این اتفاق نشان می دهد هدف شرکت بیمه معلم، صیانت از سرمایه مشتریان و ایفای تعهدات در قبال آنهاست.

وی اظهار کرد: شرکت بیمه معلم در سال گذشته با پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال اندوخته به 65 نفر از
بیمه گزاران عمر و پس انداز، پرداخت 6 میلیارد ریال خسارت فوت و نقص عضو به بیش از یک هزار و 56 نفر و صدور و تمدید بیش از 70 هزار بیمه نامه عمر انفرادی، ثابت کرد که ارائه خدمات فقط یک شعار نیست، بلکه با تلاش همکاران شرکت، این موضوع به یک واقعیت بی بدیل
تبدیل شده است.

گیوه چی با اشاره به برخی ابهام ها میان مشتریان بیمه عمر مبنی بر این که مشخص نیست شرکت های بیمه در پایان مهلت قرارداد بیمه عمر، سرمایه و سود را به مشتری برگردانند یا خیر، ادامه داد: این اقدام بیمه معلم در پایان مهلت قرارداد پنج ساله بیمه گزاران، نشان داد که شرکت در عمل به قرارداد خود کاملا پایبند است.

ارائه محصول جدید "بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی"

مدیر بیمه های عمر و زندگی شرکت بیمه معلم با اشاره به استقبال بی نظیر بیمه گزاران از محصولات بیمه ای این شرکت، به ارائه محصول جدیدی با عنوان "بیمه مستمری و مکمل بازنشستگی" اشاره و خاطرنشان کرد: در این محصول علاوه بر ارائه همه پوشش های بیمه ای بیمه عمر، مستمری بازنشستگی نیز پرداخت می شود. به عنوان مثال فردی 28 ساله با خرید این بیمه نامه و پرداخت حق بیمه ماهانه 210 هزار تومان، می تواند در سن 58 سالگی ماهانه و به صورت مادام العمر 25 میلیون و 300 هزار تومان مستمری دریافت کند.

او با بیان این که رقم مستمری، سالانه پنج درصد افزایش خواهد داشت، ادامه داد: حتی در صورت فوت بیمه شده، ذینفعان می توانند تا 20 سال مستمری تعیین شده را دریافت کنند.

به گفته گیوه چی، مستمری بانوان بیمه شده در صورت فوت و حتی بدون داشتن افراد تحت تکفل، به ذینفع انتخاب شده قابل پرداخت است.

انتشار نرم افزار "زندگی ساز"

مدیر بیمه های عمر و زندگی شرکت بیمه معلم در ادامه به انتشار نرم افزار زندگی ساز بیمه معلم در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: بیمه معلم مفتخر است به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه ای کشور که مجهز به ابزار مشاوره مالی در بیمه های زندگی است، عموم مردم را از مزایای مشاوره حرفه ای بیمه های عمر بهره مند کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: