کد خبر: ۲۲۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 07
سحرگاه جمعه شانزدهم فروردین در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آتش‌سوزی در دروازه قرآن شیراز، بلافاصله مأموران گشت کلانتری جام جم در محل حاضر شدند
شفاآنلاین>سلامت عامل آتش زدن مجسمه طاووس دروازه قرآن شیراز دستگیر شد.

به گزارش شفاآنلاین، سردارسرتیپ دوم احمد علی گودرزی-فرمانده انتظامی استان فارس- در این باره گفت: سحرگاه جمعه شانزدهم فروردین در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آتش‌سوزی در دروازه قرآن شیراز، بلافاصله مأموران گشت کلانتری جام جم در محل حاضر شدند.  مأموران مشاهده کردند که مجسمه بزرگ طاووس که دارای اسکلت فلزی و پوشش چمن مصنوعی بوده، به دلایلی نامعلوم دچار آتش‌سوزی شده است که با هماهنگی‌های لازم حریق توسط عوامل آتش‌نشانی خاموش شد.

با انجام اقدامات اطلاعاتی (Information)و پلیسی، مشخص شد متهم همزمان با آتش زدن مجسمه طاووس اقدام به فیلمبرداری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود که بلافاصله متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در اطراف پارک کوهپایه (نزدیک دروازه قرآن)دستگیر شد.

طاووس قدیمی بیش از 30 سال در میدان مقابل دروازه قرآن شیراز نشسته بود که شنبه 11 اسفند 97 آن را کندند و روز بعد طاووس ایستاده (طاووس سوخته کنونی)به جای آن گذاشته شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی (Cyberspace)متهم در بازجویی‌ها انگیزه خود را از آتش زدن این مجسمه بدشگونی آن عنوان کرده بود. چرا که وی معتقد است سیل روز پنجم فروردین که باعث مرگ 23 نفر شد به خاطر بدشگونی این مجسمه بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: