کد خبر: ۲۲۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 06
برای مرمت پل تاریخی کن صحبت هایی با شهردار منطقه ۵ به منظور همکاری و مساعدت صورت گرفته است که امیدواریم به زودی مرمت این بنا آغاز شود
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از خسارت چهار میلیارد تومانی باران به هشت اثر تاریخی استان تهران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: با ارزیابی کارشناسان معاونت میراث فرهنگی، بارش های اخیر بیش از چهار میلیارد تومان خسارت<Damage> به بناهای تاریخی در سطح استان وارد کرده است.

دلاور بزرگ‌نیا، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با اعلام اینکه به دلیل شدت بارش‌های اخیر و جاری شدن سیل آب‌ها در مسیر رودخانه‌ها آسیب‌هایی به پل تاریخی بخش کن، پل نمرود شهرستان فیروزکوه، پل شاه عباسی شهرستان پردیس وارد شده است، گفت: بناهای آسیب‌دیده و میزان دقیق خسارت جهت اعتبارات سال ۹۸ به معاونت میراث فرهنگی کشور اعلام شده است.

بزرگ نیا ادامه داد: کاروانسرای امین آباد، گنبد طارس، آتشکده ری و دژ رشکان و بنای چندین امام زاده نیز به دلیل شدت بارش ها دچار آسیب‌هایی جزئی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: برای مرمت پل تاریخی کن صحبت هایی با شهردار منطقه ۵ به منظور همکاری و مساعدت صورت گرفته است که امیدواریم به زودی مرمت این بنا آغاز شود.خبرآنلاین
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: