کد خبر: ۲۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 20
شفا آنلاین-«علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی «همایون هاشمی» را در سمت معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور ابقا کرد.
به گزارش شفا آنلاین،ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، در بخشی از حکم وزیر تعاون آمده است: شاهد مقطعی از حیات جامعه ایرانی هستیم که با گسترش آسیب های اجتماعی و حضور جمعیت قابل توجهی از گروه های صدمه دیده، کم توان و در معرض خطر قرار همراه است. بدون شک موفقیت در کاستن از این دسته آسیب ها و رنج ها که مردم تحمل می کنند نیازمند استفاده از دانش، تجربه، تعهد و استفاده از همه ظرفیت های موجود است.

ربیعی در این حکم می افزاید :انتظار می رود با تلاشی بسیار بیشتر از گذشته با عنایت به گفتمان و رویکردهای دولت تدبیر و امید، توجه کردن به برنامه های ارائه شده از سوی اینجانب به مجلس شورای اسلامی و در چارچوب وظایف سازمان بهزیستی، با محوریت موارد زیر عمل نمایید.

دانش محور کردن برنامه ریزی، مدیریت و ارائه خدمات در سازمان بهزیستی

ارتقای کیفیت زندگی کارکنان سازمان بهزیستی

ایجاد جامعیت در ارائه خدمات امدادی و حمایتی

توسعه خدمات پیشگیرانه، آموزشی و توانمندسازی در حوزه های حمایتی

جلب مشارکت مردمی و تقویت تاثیرگذاری نهادهای مردمی در حوزه عملکرد سازمان بهزیستی

ساماندهی نظام آمار و اطلاعات درباره گروه های هدف سازمان

طراحی و اجرای برنامه ها مرتبط با گروه های هدف با رویکرد توانمندسازی پایدار

کمک به اجرای برنامه های کاستن از پیامدها و کنترل آسیب های اجتماعی

اصلاح و تدوین قوانین و مقررات در راستای توانمندسازی گروه های هدف و آسیب پذیر ​با توجه به ابعاد اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم اقدامات و گروه های هدف سازمان بهزیستی،

در این حکم خطاب به رییس سازمان بهزیستی اضافه شده است ، انتظار می رود مشارکت فعال متخصصان و سازمان های علمی مرتبط با حوزه فعالیت سازمان بهزیستی را جلب نمایید و میزان دانایی سازمانی را نیز ارتقا دهید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: