کد خبر: ۲۲۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 04
بیمارستان‌ها در ایام نوروز به دلیل افزایش تصادفات جاده‌ای با حجم گسترده‌ای از مراجعه مصدومان مواجه می‌شوند، بنابراین تغییر ساختار در اورژانس این مراکز از جمله اقدامات مهمی است که باید در دستورکار قرار گیرد
شفاآنلاین>سلامت> عضو کمیسیون بهداشت مجلس، با انتقاد از نبود پزشک متخصص در مراکز درمانی به دلیل مرخصی در ایام نوروز تاکیدکرد که استقرار نیروی انسانی باید به گونه‌ای باشد که بیماران الکتیو با مشکل جدی مواجه نشوند.

به گزارش شفاآنلاین، بشیر خالقی، با اشاره به اهمیت حضور پزشکان متخصص در بیمارستان‌ها در ایام نوروز، گفت: بیمارستان‌ها(hospitals) در ایام نوروز به دلیل افزایش تصادفات جاده‌ای با حجم گسترده‌ای از مراجعه مصدومان مواجه می‌شوند، بنابراین تغییر ساختار در اورژانس این مراکز از جمله اقدامات مهمی است که باید در دستورکار قرار گیرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در ایام نوروز تعداد زیادی از پزشکان در مرخصی هستند و بیمارستان‌ها نیز تنها موارد اورژانسی را پذیرش می‌‎کنند و بیماران الکتیو به غیر از بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی در سایر مراکز پذیرش نمی‌شوند.

نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: این مشکلی است که پیوسته در ایام نوروز وجود داشته است و می‌طلبد وزارت بهداشت به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که این مشکل ایجاد نشود تا در پی آن شاهد بروز اتفاقات ناگواری نباشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان (cure)مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: مدیریت نیروی انسانی باید به گونه‌ای باشد که ارائه خدمت در بیمارستان‌ها در ایام نوروز با سایر ایام تفاوتی نداشته باشد، چرا که بروز بیماری زمان نمی‌شناسد، بنابراین باید پزشکان و کادر سلامت به صورتی مستقر شوند که کمبودی در این زمینه وجود نداشته باشد و بیماران با مشکل جدی مواجه نشوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: