کد خبر: ۲۲۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019April 04
استان‌های لرستان و فارس به ترتیب با ۲۵۶ و ۱۹۰ مصدوم بیشترین آمار مصدومیت در بین استان‌ها را داشتند و پس از آن به ترتیب استان‌های خوزستان با ۹۸ مصدوم؛ گلستان با ۷۷ مصدوم؛ مازندران با ۴۹ مصدوم و سایر استان‌ها شامل استان‌های خراسان رضوی، کرمان، یزد، سمنان، تهران، همدان، کرمانشاه، قزوین، اصفهان، البرز و ایلام مجموعا ۹۸ مصدوم به همراه داشتند
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس اورژانس کشور اظهار کرد: حوادث جوی اخیر در مجموع ۷۶۸ مصدوم، ۴ مفقودی و ۷۰ کشته به همراه داشته است.

به گزارش شفا آنلاین:پیرحسن کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور <State Emergency Organization>درباره آخرین آمار تلفات ناشی از وقوع سیل و حوادث جوی اخیر اظهار کرد: وقوع سیل از ۲۶ اسفند ماه تا صبح امروز، ۱۵ فروردین در مجموع ۷۶۸ مصدوم به همراه داشت که ۶۱۳ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی اعزام و ۱۵۵ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

وی با اشاره به مفقود شدن چهار نفر در طی این حوادث اظهار کرد: از مجموع افراد منتقل شده تنها ۳۸ نفر در مراکز درمانی بستری شدند و متاسفانه ۷۰ نفر از هموطنانمان جان خود را در پی این حوادث از دست دادند.

کولیوند تشریح کرد: استان‌های لرستان و فارس به ترتیب با ۲۵۶ و ۱۹۰ مصدوم بیشترین آمار مصدومیت در بین استان‌ها را داشتند و پس از آن به ترتیب استان‌های خوزستان با ۹۸ مصدوم؛ گلستان با ۷۷ مصدوم؛ مازندران با ۴۹ مصدوم و سایر استان‌ها شامل استان‌های خراسان رضوی، کرمان، یزد، سمنان، تهران، همدان، کرمانشاه، قزوین، اصفهان، البرز و ایلام مجموعا ۹۸ مصدوم به همراه داشتند.

رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: بیشترین تعداد فوتی‌ها مربوط به استان‌های لرستان با ۱۴ فوتی و استان فارس با ۲۳ فوتی بودد و سایر استان‌ها به ترتیب عبارتند از: استان گلستان با ۸ فوتی، مازندران و همدان هرکدام با پنج فوتی، استان خراسان شمالی و کهکیلویه و بویر احمد هر کدام با سه فوتی و سایر استان‌های خراسان رضوی، سمنان، خوزستان، کرمامشاه، زنجان، قزوین، اصفهان، قم و ایلام هر کدام یک فوتی به همراه داشته است.

وی ادامه داد: ۲ نفر از چهار نفر مفقود این حوادث به استان خوزستان مربوط می‌شوند و از ۲ نفر دیگر یک نفر از استان لرستان و یک نفر از استان مازندران است.

کولیوند یادآوری کرد: سازمان اورژانس کشور کماکان در حالت آماده باش قرار دارد و هنوز مشغول امدادرسانی به آسیب دیدگان حوادث جوی اخیر هستیم و امیدواریم آمار تلفات افزایش پیدا نکند.

آمار نهایی تعداد مصدومین حوادث جوی و سیل اخیر/ ۷۰ کشته در سطح کشور



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: