کد خبر: ۲۲۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 31
به علت وقوع سیل در استان گلستان و براساس ‏هماهنگی‌های انجام شده در روز گذشته، حدود ۳۶ میلیارد تومان به حساب اداره کل بیمه سلامت استان گلستان جهت توزیع بین ارائه دهندگان خدمات سلام اعم از دولتی و خصوصی واریز شد
شفاآنلاین>سلامت> مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از تخصیص ۳۶ میلیارد تومانی این سازمان به ارائه دهندگان خدمات سلامت در استان سیل زده گلستان در روز گذشته خبر داد.‏

به گزارش شفاآنلاین، طاهر موهبتی با اعلام این خبر افزود: به علت وقوع سیل در استان گلستان و براساس ‏هماهنگی‌های انجام شده در روز گذشته، حدود ۳۶ میلیارد تومان به حساب اداره کل بیمه(Insurance) سلامت استان گلستان جهت توزیع بین ارائه دهندگان خدمات سلام اعم از دولتی و خصوصی واریز شد.

وی ادامه داد: این مبلغ ظرف ۴۸ ساعت آینده در اختیار ارائه‌دهندگان خدمات سلامت استان گلستان قرار می‌گیرد.‏

موهبتی همچنین بیان کرد: مردم عزیز کشورمان همواره در سختی‌ها کنار یکدیگر و حامی هم بودند و مراکز درمانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: پرداخت مطالبات در ارائه خدمات مطلوب به گیرندگان خدمات سلامت(Health) هم از نطر کمی و هم کیفی موثر است.

موهبتی گفت: امیدواریم با تدبیر دولت و مردم، ضمن پیش‌گیری از آسیب‌ها و صدمات بتوانیم از نعمت باران رحمت الهی بیش از پیش بهره‌مند شویم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: