کد خبر: ۲۲۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 29
این پخش زنده با هدف انتقال تجربه و افزایش روش‌های جراحی ارولوژی و آموزش به سایر جراحان انجام می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>عمل جراحی ارولوژی به صورت زنده در همایش جراحی ترمیمی رم ایتالیا به صورت زنده پخش شد

به گزارش شفا آنلاین:پخش عمل جراحی بیمارستان شهدای تجریش در ایتالیاسرپرست این تیم جراحی گفت: این جراحی به صورت زنده برای ۵۰۰ شرکت کننده در همایش انجمن ارولوژی ایتالیا پخش می‌شود و همچنین در ۲۵ مرکز اروپا به صورت اسکرین و در سایر نقاط جهان نیز پزشکان و جراحان نیز می‌توانند آن را مشاهده کنند.

دکتر سید جلیل حسینی­ افزود: این پخش زنده با هدف انتقال تجربه و افزایش روش‌های جراحی ارولوژی و آموزش به سایر جراحان انجام می‌شود.

وی با اشاره به حضورش در کشور‌های مختلف برای انجام اعمال جراحی<Surgery> اضافه کرد: حدود دو هفته قبل نیز در هامبورگ یک عمل جراحی­ انجام دادم که به صورت زنده برای پزشکان حاضر در همایش آنجا پخش شد.

وی گفت: روشی که من برای جراحی بیماران به کار می‌برم با سایر جراحان جهان متفاوت است، سایر جراحان برای باز کردن مجرای خلفی از سوند‌های فلزی استفاده می‌کنند، ولی بنده مطرح کردم که سوند فلزی به بیمار آسیب می‌زند و با تکنیک سیستوسکولوپ فلکسی بل جراحی را انجام می‌دهم و مقالات در این باره نیز در مجلات معتبر منتشر شده است.

دکتر حسینی افزود: این تکنیک عوارض بعدی که ممکن است منجر به ناباروری بیمار شود، کاهش می‌دهد

وی گفت: امروز دو بیمار تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند که یکی از آن‌ها تصادف کرده است و دچار قطع مجرا شده و به مدت ۸ ماه است که نمی‌تواند از مجرا ادرارش را دفع کند.

دکتر حسینی افزود: این افراد باید از سوند به مدت ۶ تا ۸ ماه­ برای دفع ادرار استفاده کنند که این موضوع کیفیت زندگی و کار این افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد..خبرگزاری صدا و سیما
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: