کد خبر: ۲۲۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 28
هدف این راه‌حل‌ها این است که اجازه ندهید آدم‌های عوضی به شما احساس بدی دهند، روزتان را خراب کنند، در مسیر موفقیت شغلی و تحصیلی شما مانع‌تراشی کنند و به شما حس بی‌ارزشی دهند.
شفاآنلاین>اجتماعی>انتشارات قنوس کتاب «چگونه از دست آدم‌های عوضی خلاص شویم» را روانه بازار نشر کرد.

به گزارش شفاآنلاین،  انتشارت ققنوس «چگونه از دست آدم‌های عوضی خلاص شویم» نوشته رابرت آی. ساتن با ترجمه یاسر پور اسماعیل روانه بازار نشر کرده است.

رابرت ساتن، استاد روان‌شناسی دانشگاه استنفورد، در کتابِ چگونه از دست آدم‌های عوضی خلاص شویم؟ انواع مشکلاتی را که آدم‌های عوضی برایمان به وجود می‌آورند از هم جدا می‌کند، مثال‌های واقعی زیادی می‌زند و راه‌های مختلفِ خلاصی از دست این آدم‌ها را پیشنهاد می‌کند؛ از مواجه نشدن با آن‌ها گرفته تا مقابله به مثل با آن‌ها. به نظر او، هر کسی در مورد مشکلِ خاصی که دارد باید دو یا چند راه‌حل مختلف را با هم ترکیب کند و به راه‌حل مخصوصِ آن مورد برسد.

هدف این راه‌حل‌ها این است که اجازه ندهید آدم‌های عوضی به شما احساس بدی دهند، روزتان را خراب کنند، در مسیر موفقیت شغلی و تحصیلی شما مانع‌تراشی کنند و به شما حس بی‌ارزشی دهند.

ساتن این کتاب را در پاسخ به سوالی نوشته است که به شکل های مختلفی از او مطرح شده است،‌«من با آدم عوضی سر وکار دارم به دادم برس! چه باید بکنم؟»  آدمهای عوضی چه در محل کار و چه در جاهای دیگر ممکن است عملکرد شما را ضعیف کند و آسایشتان را به هم بزنند، ثابت شده است که وجود یک آدم عوضی در یک تیم باعث می‌شود که عملکرد آن تیم 30 تا 40 درصد افت کند، پژوهش‌ها نشان می‌دهند که بی ادبی مثل بیماری واگیردار همه جا پخش می‌شود.

ساتن در این کتاب توصیه‌های عملی برای شناسایی آدم‌های عوضی و دست و پنجه نرم کردن با آنها ارائه می‌دهد، این توصیه‌ها بر پژوهش درباره گروه‌های مختلف مبتنی‌اند: از نیروهای بی ادب <impolite>خدمات دولتی تا راننده‌های اتوبوس و نیز 8 هزار ایمیل درباره رفتارهای عوض‌مابانه که رابرت ساتن دریافت کرده است.

او با تخصص و بذله‌گویی نقشه مستحکم و روشمند برای نبرد با آدم‌های عوضی ارائه می‌دهد، ابتدا طرحی برای بررسی فرد عوضی مورد نظر به دست می‌دهد، سپس شیوه‌ها و فنونی برای برخورد با آدمهای عوضی مطرح می‌کند، فنونی که امتحانشان را پس داده‌اند و گاهی شما را شگفت زده می‌کند.

این کتاب شامل 7 فصل است،‌ عناوین این فصل‌ها عبارتند از «8 هزار ایمیل»،  «عوضی سنجی: مشکل چقدر بد است؟»، «به موقع کنار بکش»،‌ «فنون دوری جستن از عوضی‌ها: کاهش مواجهه»،‌ «ترفندهای ذهنی برای محافظت از روان شما»،‌ «مقابل به مثل»،‌ «بخشی از راه حل باشید، نه مشکل».

کتاب «چگونه از دست آدم‌های عوضی خلاص شویم؟» نوشته رابرت آی.‌ساتن با ترجمه یاسر پوراسماعیل در 247 صفحه و شمارگان 1100 نسخه و به قیمت 25000 تومان از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است. تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: