کد خبر: ۲۲۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 28
هزینه‌های پیوند معمولاً سنگین است و باید خیرین به کمک حوزه سلامت و وزارت بهداشت بیایند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس بخش پیوند سلول‌های بنیادی بیمارستان مرکز طبی کودکان گفت: تومور‌های بدخیم کودکان، بیماری‌های نقص ایمنی ارثی،بیماری‌های بدخیم خونی، لنفوم و برخی از سرطان‌ها با سلول درمانی قابلیت درمان دارند.

به گزارش شفاآنلاین،رئیس بخش پیوند سلول‌های بنیادی بیمارستان مرکز طبی کودکان، اظهار کرد: بر اساس دستور تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور باید به کودکان خدمات خوبی را در زمینه درمان بیماری‌هایشان ارائه دهند.

حمیدیه ادامه داد: پیوند سلول‌های بنیادی در بیمارستان<Hospital> مرکز طبی کودکان از شهریور ماه ۹۵ راه‌اندازی شده است و برای این یک مرکز کامل در بیمارستان مرکز طبی کودکان راه‌اندازی شد تا خدمات کامل و پیشرفته‌تری به کودکان ارائه شود و بخش پیوند بیمارستان مرکز طبی با امکانات و تجهیزات خوب برپا شده است و همگام با کشور‌های پیشرفته خدمات قابل قبولی به کودکان بیمار ارائه می‌شود.

رئیس بخش پیوند سلول‌های بنیادی بیمارستان مرکز طبی کودکان تأکید کرد: هزینه‌های پیوند معمولاً سنگین است و باید خیرین به کمک حوزه سلامت و وزارت بهداشت بیایند.

وی افزود: بخش مراقبت‌های ویژه بعد از بخش پیوند سلول در مرکز طبی کودکان راه‌اندازی شده است تا بیماران بعد از انجام عمل جراحی<Surgery> دچار عوارض نشوند.

راه اندازی اتاق تمیز مرکز طبی کودکان ویژه بیماران پیوندی

حمیدیه بیان کرد: درمانگاه مرکز طبی کودکان دارای اتاق تمیز و واحد جداسازی سلولی است و تجهیزات کاملی در این مرکز ایجاد شده است.

رئیس بخش پیوند سلول‌های بنیادی بیمارستان مرکز طبی کودکان گفت: تومور‌های بدخیم کودکان، بیماری‌های نقص ایمنی ارثی، عارضه‌های متابولیک ارثی، بیماری‌های بدخیم خونی، لنفوم و برخی از سرطان‌ها با استفاده از روش سلول درمانی خونساز قابلیت درمان دارند.

وی ادامه داد: ما از نظر آموزش در حوزه سلول درمانی اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم، اما باید در خصوص فناوری و کاربرد آن مثل سلول درمانی و ژن درمانی اقدامات مؤثرتری را انجام دهیم، زیرا با علم سلول درمانی در حوزه‌های پوست، چشم و اورولوژی می‌توانیم اقدام به درمان این عارضه‌ها بکنیم.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: