کد خبر: ۲۲۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 25
باتوجه به شرایط بارشی در فصل بهار، امکان وقوع سیلاب های مخرب در سطح حوضه های آبریز، رودخانه ها و مسیل های استان تهران دور از ذهن نیست.
شفاآنلاین>اجتماعی> مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه های استان در روزهای پیش رو هشدار داد.

به گزارش شفاآنلاین،سید حسن رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: برپایه اعلام سازمان هواشناسی<Meteorology> کشور مبنی بر ورود سامانه های بارشی از سمت جنوب و غرب کشور و گسترش آن به استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و ارتفاعات البرز دراستان تهران احتمال بارش شدید باران و وقوع سیلاب در رودخانه ها و مسیل های سطح استان وجود خواهد داشت.

او افزود: باتوجه به شرایط بارشی در فصل بهار، امکان وقوع سیلاب های مخرب در سطح حوضه های آبریز، رودخانه ها و مسیل های استان تهران دور از ذهن نیست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با هشدار به مسافران و گردشگران گفت: گردشگران که در این روزها قصد تفریح در اطراف رودخانه ها و مسیل های اطراف تهران را دارند، باید نسبت به هشدارهایی که توسط سازمان های مربوطه اعلام می شود توجه جدی داشته باشند.

رضوی با بیان اینکه اکیپ های گشت و بازرسی آب منطقه ای تهران جهت پایش رودخانه ها وسیلاب های احتمالی حضور میدانی دارند، ادامه داد: عدم توقف و نصب چادرهای مسافرتی در اطراف و بستر رودخانه ها حتی رودخانه ها و مسیل های خشک، عبور نکردن از عرض جریان های سیلابی و توقف در کنار جریان سیلاب برای مشاهده و یا تصویربرداری و توجه جدی به هشدارهای مسوولان و ماموران در هنگام وقوع سیل، باید مورد توجه جدی گردشگران قرار داشته باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران همچنین در پایان یادآور شد: بنرهای هشدار سیل در حاشیه رودخانه ها و محل های ورودی مکان های گردشگری نیز توسط این شرکت نصب شده است که شهروندان بایستی به آن ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا کیانفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0
0
اسماعیل کهرم فعال محیط زیست گفت: اگر تابستان پر باران و خنک باشد وارد ترسالی شده‌ایم که نعمت بزرگی است.

آقای کهرم،
وظیفه داریم تا نعمت بزرگ مبدل به نقمت عظما نگردیده بدون فوت وقت:
1- سدها تخلیه گردد.
2- مسیل‌ها پاکسازی شود.
3- هموطنان به اماکن امن انتقال یابند.
سرور گرامی،
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: