کد خبر: ۲۲۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - 2019March 21
هلال احمر بسته های غذایی ۲۴ و ۷۲ ساعته و بسته های درمانی و چادر و سایر ملزومات بین حادثه دیدگان توزیع کرده است ودر صورت لزوم کمک های مردمی از طریق مراجع قانونی که توسط استانداری تعیین و اعلام خواهد شد، جمع آوری می شود
شفاآنلاین>اجتماعی>معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان از حضور خود جوش مردمی همراه با تجهیزات خود برای کمک به سیل زدگان خبر داد.

 به گزارش شفاآنلاین،عبدالرضا چراغعلی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و نماینده ویژه رهبری از مناطق سیل<Flood> زده استان گلستان اظهار کرد: از ابتدای شروع بحران همه مسئولان پای کار هستند و اگر تدبیر آنها نبود شاید نیمی از شهر باید تخلیه می شد.

وی با بیان اینکه با تدبیر می توانیم بحران را پشت‌سر بگذاریم، ادامه داد: آقای نجار رئیس سازمان مدیریت بحران با خبرهای خوبی به استان آمده است اما باید صبر کنیم تا بحران را پشت سر بگذاریم.

چراغعلی با تشکر از گروه های خودجوش مردمی و سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: در این حادثه مردم با تجهیزات خود پای کار آمدند و این درس عبرتی برای ما بود.

وی افزود: هلال احمر بسته های غذایی ۲۴ و ۷۲ ساعته و بسته های درمانی و چادر و سایر ملزومات بین حادثه دیدگان توزیع کرده است ودر صورت لزوم کمک های مردمی از طریق مراجع قانونی که توسط استانداری تعیین و اعلام خواهد شد، جمع آوری می شود.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: