کد خبر: ۲۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 18
شفا آنلاین-وزیر بهداشت گفت:افزایش تعرفه ها از طرف بیمه‌ها پرداخت می‌شود ومتوجه مردم نخواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین ،سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در اختتامیه هفدهمین نمایشگاه ایران هلث گفت: سیاست دولت یازدهم، حمایت از تولیدات داخلی در حوزه‌های مختلف است.: هر کجا تولیدکننده داخلی بتواند کالای با کیفیت تولید کند به طوری که رضایت مصرف‌کننده را جلب کند، ما از واردات کالای مشابه آن جلوگیری می‌کنیم.

وی  به کمبود پزشک در برخی نقاط محروم کشور اشاره کرد و گفت: از اول خرداد کار جذب پزشکان و بکارگیری آنها در نقاط محروم آغاز می‌شود و امیدواریم که 1800 پزشک و متخصص که در کشور کم داریم، از این طریق جذب شوند. البته عمده جذب نیروهای ما از پزشکانی خواهد بود که در شهرها مستقر هستند و به کارهای پزشکی یا غیرپزشکی مشغولند.

حسن هاشمی همچنین در موردر وضعیت تجهیزات پزشکی کشور گفت: به علت تحریم‌های ظالمانه، وضعیت واردات با مشکل روبه‌رو شده بود، اما بعد از توافقات، تسهیلاتی وارد شد که از مسیر ژاپن و سوئیس بتوانیم خرید تجهیزات انجام دهیم.

وی در ادامه به ابلاغ تعرفه‌های پزشکی اشاره کرد و گفت: تعرفه‌ها در بخش دولتی حدود 44 درصد و در بخش خصوصی 25 درصد رشد داشته‌اند اما توجه داشته باشیم که 44 درصد افزایش در بخش دولتی از طرف بیمه‌ها پرداخت می‌شود و این افزایش قیمت متوجه مردم نخواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: