کد خبر: ۲۲۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - 2019March 01
بدون شک استفاده از تکنولوژی‌های نوین کمک شایانی به بهبود عملکرد ما می‌کند چرا که برای استفاده از نیروهای انسانی و تامین منابع مالی محدودیت‌هایی داریم و این امر ما را به سمت استفاده از تکنولوژی می‌برد
شفاآنلاین>سلامت>سرپرست سازمان اورژانس کشور، بر ضرورت همکاری اورژانس و پلیس راهور در جهت بهبود خدمات رسانی به هموطنان تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین، پیرحسین کولیوند، در بازدید از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، گفت: همکاری تنگاتنگ پلیس راهور و سازمان اورژانس کشور موجب شد تا بازدید از این مرکز کنترل را دربرنامه‌های خود قرار دهیم.

وی افزود: بازکردن راه‌ها و انتخاب مسیر مناسب در هنگام وقوع ترافیک می‌تواند کمک شایانی در بهبود سرعت رسیدن به مصدومان<Injured> داشته باشد و امیدواریم تا همکاری سازمان اورژانس با پلیس راهور باعث شود که سرعت خدمت رسانی سازمان اورژانس بهبود پیدا کند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: بدون شک استفاده از تکنولوژی‌های نوین کمک شایانی به بهبود عملکرد ما می‌کند چرا که برای استفاده از نیروهای انسانی و تامین منابع مالی محدودیت‌هایی داریم و این امر ما را به سمت استفاده از تکنولوژی می‌برد.

کولیوند بیان کرد: احداث مرکز مانیتورینگ برای کنترل راه‌ها کار بسیار مهم و بزرگی بود که انجام شد بنابراین باید به دنبال همکاری و بهره‌گیری هرچه بهتر از این مرکز باشیم. مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: