کد خبر: ۲۲۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019February 25
با تجربه‌ای که در کرمان بدست آمد بهتر است دیگر استان‌ها در گام اول این اقدام را در چند مرکز درمانی شروع کنند و بعد از شناسایی نقاط قوت و ضعف آن را به طور کامل اجرایی کنند
شفاآنلاین>سلامت>مدیرپروژه نسخه نویسی الکترونیک سازمان بیمه سلامت بر ضرورت ایجاد فرهنگ پذیرش نسخه‌های الکترونیک در بین مردم تاکید کرد و گفت: باید کاغذ از روند کار کنار گذاشته شود تا بروکراسی اداری دراین حوزه کاهش یابد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر داود حاج قاسمعلی در کارگاه نسخه‌نویسی الکترونیک که با حضور کارشناسان اسناد پزشکی کشور در کرمان برگزار شد، گفت: اگر امروز درخصوص نسخه نویسی<Copywriting> الکترونیک وگسترش آن به دیگر نقاط کشور حرف می‌زنیم حاصل تلاش‌هایی است که طی مدت ۳ سال در کرمان انجام شد.

وی افزود: همه ما به این نتیجه رسیده‌ایم که باید کاغذ از روند کار کنار گذاشته شود تا بروکراسی اداری دراین حوزه کاهش یابد.

مدیرپروژه نسخه نویسی الکترونیک سازمان بیمه سلامت<Health> با بیان اینکه شرکت نرم افزاری طرف قرارداد در این طرح بسیار خوب همراهی کرده است، گفت: همکاری‌های صورت گرفته دراین استان یکی از عوامل موفقیت طرح بود.

وی افزود: کارگاه نسخه نویسی الکترونیک در کرمان بسیارمهم است. به همین دلیل انتظار می‌رود کارشناسان حاضر در این نشست اطلاعات کافی از این طرح گرفته و با تمریناتی که در این کارگاه انجام می‌دهند به راحتی پروژه را در استان‌های خود پیاده‌سازی کنند.

وی بر بروز رسانی نرم‌افزارها تاکید کرد و گفت: لازم است که در بحث نرم‌افزاری برای تبادل اطلاعات مورد نیاز در این طرح به ثبات برسیم.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، وی خواستار آموزش چهره به چهره در شهرهای مختلف کشور برای اجرایی شدن این طرح شد و افزود: باید به پرسنل داروخانه‌ها آموزش داده شود تا مشکلات موجود برطرف شده و پروژه با موفقیت انجام شود.

مدیر پروژه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت با اشاره به اینکه سطح وسیعی از موسسات در کرمان نسخه نویسی الکترونیک را آغاز کرده‌اند، افزود: با تجربه‌ای که در کرمان بدست آمد بهتر است دیگر استان‌ها در گام اول این اقدام را در چند مرکز درمانی شروع کنند و بعد از شناسایی نقاط قوت و ضعف آن را به طور کامل اجرایی کنند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: