کد خبر: ۲۲۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۴ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 12
شفاآنلاین:رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت :همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در استانه سی سالگی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ چهل طرح بهداشتی، درمانی ،اموزشی و پژوهشی این دانشگاه از دهه فجر امسال تا دهه فجر آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.


به گزارش شفاآنلاین، دکتر نوید دانائی با بیان این خبراظهار داشت: حال که انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را تجربه می کند و به بلوغ سازندگی و پیشرفت خود رسیده، بنده به عنوان خادم مردم عزیز مژده تکمیل و بهره برداری از چهل پروژه بهداشتی درمانی ،اموزشی و پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را به هم استانی های شریف می دهم.

وی ادامه داد: این 40 طرح بهداشتی، درمانی ،اموزشی و پژوهشی از دهه فجر امسال تا سال آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر دانایی خاطرنشان کرد: به امید خدا هر ده روز،  یک پروژه را افتتاح کرده و تا دهه فجر سال آینده افتتاح چهل پروژه بهداشتی، درمانی و پژوهشی به اتمام خواهد رسید.

رئیس دانشگاه با اشاره به این که مبلغ بالغ بر یک صدوچهل میلیارد و   پانصدمیلیون ریال صرف ساخت، تجهیز و بهره برداری از این پروژه ها می گردد، گفت: ان شاالله درسال۹۸بخش های درمانی بیمارستانهای تابعه این دانشگاه نیز تکمیل و توسعه خواهدیافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بااشاره به اینکه از این چهل پروژه، سی وسه پروژه درحوزه بهداشت ازجمله مراکزخدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت شهری و روستایی و خانه های بهداشت دانشگاه بیان کرد: ساخت این مراکز از اهداف برنامه طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با ارائه خدماتی در زمینه های سلامت خانواده توسط مراقبین سلامت، بهداشت محیط و حرفه ای، سلامت روان، تغذیه، دهان و دندان و سلامت کودکان بوده است.

دکتر دانایی ضمن بیان این‌که ارتقای شاخص‌های بهداشتی درمانی و توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی در استان یکی از اولویت‌های این دانشگاه است، گفت: افتتاح پروژه های بهداشتی درمانی یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم مناطق تحت پوشش این دانشگاه بوده، که ان‌شاءالله تا دهه فجرسال ۱۳۹۸تمامی چهل پروژه به بهره‌برداری خواهند رسید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: