کد خبر: ۲۲۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 10
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مجموعه نظام سلامت کشور تبریک گفت
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مجموعه نظام سلامت کشور تبریک گفت.

به گزارش شفاآنلاین، در متن پیام دکتر سعید نمکی آمده است:

«سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور ۴۰ سال پایداری و رشادت زنان و مردان استواری است که برای ماندگاری و عزت سرزمین‌شان در یورش تند باد کینه‌ها و دسیسه‌های بی‌امان همه سرمایه‌های مادی و معنوی‌شان را به قربانگاه عشق برده‌اند و افتخاراتی جاودانه آفریده‌اند.

در این میان آنچه همکاران ارجمندمان در نظام سلامت بر جای گذاشته‌اند نگین درخشان و افتخارآفرین ملی است که در عرصه جهانی نیز مورد تایید همگان است. با درود بیکران به روح بلند شهدا، به خصوص شهدای عرصه سلامت در ۴۰ سال گذشته چه آنان که در دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند و چه پاکبازانی که در جبهه خدمت به نیازمندان و دردمندان جانفشانی کردند. تلاش همه همکاران ارجمندم را که از خانه‌های بهداشت تا مراکز (centers)بهداشتی درمانی، از کلاس‌های درس تا کلیه مراکز بیمارستانی، از ستاد وزارت تا دورترین مراکز شبکه بهداشتی درمانی کشور دست در دست هم این مدال افتخار را با کاهش مرگ و میر گروه‌های آسیب‌پذیر و ارتقای سطح سلامت(Health) بر سینه جمهوری اسلامی ایران نشاندند، ارج می‌نهم و ضمن تبریک این ایام فرخنده، از خداوند بزرگ عزت، سربلندی و توفیق بیشتر در خدمت مردم شریف کشورمان را برای همگان آرزومندم.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: