کد خبر: ۲۲۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 09
تا امروز که آخرین روز مهلت ثبت نام در انتخابات ریاست سازمان نظام پزشکی بود، ۶ نفر کاندیدا شده اند
شفاآنلاین>سلامت> رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، با اشاره به پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخاب رئیس کل سازمان نظام پزشکی، از داوطلب شدن ۶ نفر برای شرکت در این انتخابات خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، منصور جعفری نمین، گفت: تا امروز که آخرین روز مهلت ثبت نام در انتخابات ریاست سازمان نظام پزشکی بود، ۶ نفر کاندیدا شده اند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در روز جمعه ۲۶ بهمن ۹۷، افزود: این انتخابات با حضور حداقل دو سوم اعضای مجمع نظام پزشکی که ۲۵۹ نفر عضو دارد، برگزار می شود.

جعفری نمین با عنوان این مطلب که تبلیغات کاندیداها تا قبل از زمان برگزاری انتخابات ادامه دارد، گفت: اگر تعداد اعضای مجمع به حد نصاب قانونی که همان دو سوم اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی است، نرسد، بر اساس قانون حداکثر تا یک ماه آینده باید رئیس کل سازمان نظام پزشکی انتخاب و معرفی شود.

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی(medical)، به اسامی ۶ کاندیدای انتخابات ریاست سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و افزود: محمدرضا ظفرقندی، عبدالرضا عزیزی، افشین پور، بردیا، سید شریفی و سالاریان، افرادی هستند که برای این انتخابات ثبت نام کرده اند.

جعفری نمین، در پاسخ به این سئوال که شرط پست های کاندیداها بعد از انتخاب شدن به عنوان رئیس کل سازمان نظام پزشکی چگونه خواهد شد، گفت: افرادی که در سازمان نظام پزشکی سمت دارند، باید بعد از انتخاب شدن به عنوان رئیس کل سازمان(Organization) نظام پزشکی، از سمت قبلی خود استعفا دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: