کد خبر: ۲۲۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 08
به تازگی شکایت از یک بیمارستان خصوصی در تهران به دلیل عدم رعایت بهداشت و ارتکاب تخلفات متعدد را مورد بررسی قرار دادیم که در نهایت به پلمپ آن منتهی شد.
شفاآنلاین>سلامت> مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران:همکارانمان به اتاق‌های عمل هم رفته‌اند و به این بخش هم سرکشی کرده‌اند

به گزارش شفاآنلاین، محمد علی اسفنایی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: به تازگی شکایت از یک بیمارستان خصوصی در تهران به دلیل عدم رعایت بهداشت و ارتکاب تخلفات متعدد را مورد بررسی قرار دادیم که در نهایت به پلمپ آن منتهی شد. قانون به سازمان تعزیرات حکومتی این اجازه را داده است که به تمام حوزه‌ها ورود پیدا کند.

همکارانمان به اتاق‌های عمل هم رفته‌اند و به این بخش هم سرکشی و مشاهده کرده‌اند که در برخی از آنها آگاهانه یا غیرآگاهانه اجناس تقلبی مصرف شده که توسط فروشندگان به مردم فروخته شده است.

تعرفه‌ها از دیگر موضوعاتی است که به آن پرداخته‌ایم و برای جاهایی که تعرفه‌های مازاد بر آنچه مصوب شده، دریافت شده است، چه در مطب‌ها که تعرفه قانونی هم برای پزشکان(physicians) عمومی و هم متخصصان مشخص بوده و دریافت بیشتر از آن گران‌فروشی محسوب شده و چه در بیمارستان‌ها که گاه بابت خدماتی که ارائه نشده، هزینه دریافت کرده‌اند یا مبالغی مازاد بر تعرفه برای خدمات ارائه‌شده، دریافت کرده‌اند، پرونده‌های متعددی تشکیل شده است.

صلاحیت پزشکی و رشته‌های مرتبط با آن نیز یکی دیگر از مواردی است که توسط این سازمان رصد می‌شود، چرا که مشاهده شده در برخی مراکز درمانی چه آنها که در تهران مطرح‌شده هستند و چه مراکز انجام جراحی‌های محدود یا بدون مجوز فعالیت کرده‌اند یا افرادی که در این مراکز فعالیت دارند، از صلاحیت لازم برخوردار نیستند که در هر دو حالت پرونده تشکیل شده و به تخلفات رسیدگی می‌شود و این مراکز(centers) پلمپ خواهند شد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: