کد خبر: ۲۲۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 07
امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و از چند ماه پیش تا به امروز دشمنان نقشه‌های زیادی را برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیده‌اند
شفاآنلاین>سلامت> رئیس سازمان نظام پرستاری ایران گفت: برای کنترل قند و فشار خون سازمان نظام پرستاری ۱۰ ایستگاه سلامتی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین، اصغر دالوندی رئیس سازمان نظام پرستاری ایران اظهار کرد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و از چند ماه پیش تا به امروز دشمنان نقشه‌های زیادی را برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان و به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیده‌اند.

وی ادامه داد: به دلیل چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است و مطمئنم که مردم حساسیت و شرایط فعلی کشور را از نظر مسائل سیاسی درک می‌کنند و با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌زنند.

رئیس سازمان (Organization)نظام پرستاری ایران تاکید کرد: مردم با حضور با شکوه خود در ارهپیمایی امسال به هجمه‌های نادرست دشمنان پاسخ قاطع و کوبند‌ه‌ای می‌دهند و سازمان نظام پرستاری و پرستاران در سراسر کشور برای حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور اعلام آمادگی می‌کند.

دالوندی بیان کرد: در شهر تهران سازمان نظام پرستاری ۱۰ ایستگاه سلامتی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا می‌کند که در آن کنترل قند و فشار خون راهپیمایان و مراجعان اندازه‌گیری می‌شود؛ در سایر شهر‌های هم هیئت مدیره‌های پرستاری(Nursing) اقدام به برپایی ایستگاه‌های صلواتی می‌کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: