کد خبر: ۲۲۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - 2019February 03
روزشمار ویژه برنامه گنج‌نامه پارسی از یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ با نقالی حماسی و شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان بنیاد فردوسی آغاز خواهد شد.
شفا آنلاین>اجتماعی>به مناسبت چهارمین جشنواره دستاوردهای کانون‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۰ این سازمان، کانون پاسداشت مفاخر ایران و بنیاد فردوسی، ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری گنج‌نامه پارسی در تاریخ‌های ۱۴ و ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به میزبانی فرهنگسرای خاوران به نشانی تهران، خیابان خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:روزشمار ویژه برنامه گنج‌نامه پارسی از یک‌شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ با نقالی حماسی و شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان بنیاد فردوسی آغاز خواهد شد.

نقالی حماسی و شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان، امیرعلی عطاءالهی (روایت زال و سیمرغ)، اجرای گروه شاهنامه خوانی بانو گشسب به سرپرستی بانو مبینا آقاخانی و نقالی حماسی سارا طیبی، آرمیتا شکاری و فاطیما علی گوهری (روایت داستان پادشاهی هوشنگ و جشن سده) و اجرای شاهنامه خوانی نازنین‌زهرا جعفری (روایت نبرد سهراب و گردآفرید) با اجرای مجری کودک رهام جعفرقلی‌خانی برگزار خواهد شد.

آیین پایانی گنج‌نامه پارسی، چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ با نشست موضوعی آموزه‌های اخلاقی در فرهنگ و ادب پارسی با سخنرانی یاسر موحدفرد (دبیرکل بنیاد فردوسی) و اجرای کارگاهی نقاشی خط استاد حسن طزری به میزبانی فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، برپایی نمایشگاه سردیس ۲۰۰ تن از مفاخر ایران با همکاری فرهنگسرای ولاء، بنیاد فردوسی و تندیس و پیکره شهریار به میزبانی فرهنگسرای خاوران از تاریخ ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۷ از دیگر برنامه‌های هنری این ویژه برنامه خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: