کد خبر: ۲۲۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - 2019January 30
در بين مقامات و مدیران حوزه سلامت، دكتر نمكي گزينه مناسبي براي وزارت بهداشت محسوب مي شود، چراكه سابقه و تجربه زياد و مفیدی در حوزه بهداشت و درمان كشور از سالیان دور دارد
شفاآنلاین>سلامت> ريیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: دکتر نمکی مدتی را در سازمان برنامه و بودجه فعالیت داشته و مسائل اعتباری و مشکلات مالی حوزه سلامت را به خوبی ارزیابی کرده است، بنابراین می تواند کمبودها و مشکلات اعتباری این حوزه را مدیریت و جبران کند.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شوراي اسلامي درخصوص وزير پيشنهادي بهداشت(Health)، درمان و آموزش پزشكي، بيان كرد: در بين مقامات و مدیران حوزه سلامت، دكتر نمكي گزينه مناسبي براي وزارت بهداشت محسوب مي شود، چراكه سابقه و تجربه زياد و مفیدی در حوزه بهداشت و درمان كشور از سالیان دور دارد.

وی افزود: دکتر نمکی فعاليت خود در عرصه سلامت را در اوايل دهه ٦٠ از مدیریت جهاد سازندگی و سپس شبكه بهداشت و درمان شهرستان نطنز آغاز كرده و پس از آن در ارکان مختلف حوزه سلامت، رشد کرده است و لذا با مسائل مختلف و ساختار حوزه سلامت آشنايي کامل دارد.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه دکتر نمکی در اداره طرح تحول سلامت نیز همکاری نزدیک داشت، تصریح کرد: دکتر نمکی در سال های اخیر ارتباط و همکاری نزدیکی با دکتر هاشمی در پیشبرد طرح تحول سلامت داشت و درحال حاضر نیز به این موضوع اشراف و آگاهی کافی دارد، از طرفی مشکلات طرح را احصا کرده و می تواند در تداوم و ارتقای طرح تحول سلامت موثر عمل کند.
 
ريیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس در توضیح توانمندی های دکتر نمکی در حوزه اقتصادی و بودجه ای حوزه سلامت، عنوان کرد: دکتر نمکی مدتی در سازمان برنامه و بودجه فعالیت و مدیریت داشته و مسائل اعتباری و مشکلات مالی حوزه سلامت را نیز به خوبی ارزیابی کرده است، بنابراین می تواند کمبودها و مشکلات(Difficulties) اعتباری این حوزه را مدیریت و جبران کند.

صفاری نظنزی در پایان تاکید کرد: رويكرد مجلس شوراي اسلامي به دکتر نمکی مثبت است و اطمینان دارم با استقبال نمایندگان و شمار زیادی از آرا، اعتماد مجلس را اخذ خواهد کرد./
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: