کد خبر: ۲۲۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019January 23
اینک من باید نهمین سالروز خاکسپاری ام باشد و بر خلاف تصور پزشکان من تولد 9 سالگی ام را جشن می گیرم
شفاآنلاین>سلامت>اما اکنون این دختر ناقص الخلقه و عجیب تولد 9 سالگی اش را در کنار پدر و مادرش جشن می گیرد. این دختر با صورت بدون استخوان خود از پدر و مادرش و عزت نفس بالای آنها تشکر کرد  اینک من باید نهمین سالروز خاکسپاری ام باشد و بر خلاف تصور پزشکان من تولد 9 سالگی ام را جشن می گیرم.

  به گزارش شفاآنلاین،دختری به نام ویکتوریا با چهره بسیار عجیب و وحشتناک خود. در عین ناباوری در 9 سالگی به زندگی خود ادامه می دهد. این دختر با اختلال ژنتیکی و سندرم کالینز تریچر (Treacher Collins) به دنیا آمد. صورت او 40 استخوان نداشته و بینی و چشم و دهان او شکل طبیعی ندارد .این کودک پس از به دنیا آمدن پزشکان به خانواده اش این گونه گفتند که مراسم خاکسپاری<Funeral> این کودک را مهیا کنند، چرا که تا چند ساعت دیگر با این اختلال ژننتیکی زنده نمی ماند!

اما اکنون این دختر ناقص الخلقه و عجیب تولد 9 سالگی اش را در کنار پدر و مادرش جشن می گیرد. این دختر با صورت بدون استخوان خود از پدر و مادرش و عزت نفس بالای آنها تشکر کرد و این چنین نوشت: اینک من باید نهمین سالروز خاکسپاری ام باشد و بر خلاف تصور پزشکان من تولد 9 سالگی ام را جشن می گیرم.

او نمی تواند صحبت کند و ارتباط او با پدر و مادرش نوشتن است و این در حالی است که این بیماری زیبایی و چهره این دختر را پوشانده است. تابناک با تو








نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: