کد خبر: ۲۲۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۷ - 2019January 16
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
رشته پرستاری کلیدی ترین رشته و مهمترین رشته است و با توجه به اینکه ما سه دهه تجربه آموزش پرستاری داریم سعی داریم تحصیلات تکمیلی این رشته در مقاطع ارشد و دکترا پرستاری را در ایرانشهر پیگیری و به نتیجه برسانیم
شفاآنلاین>سلامت>از آنجا که پرستاری حرفه ای است که در آن دانش و تجربه با هنر انسانی آمیخته است می توان پرستاران را خط مقدم خدمات رسانی به بیماران دانست.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از  روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران ، امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به مناسبت روز پرستار گفت :افتخار میکنم که همکار قشر پرستار هستم و لازم است یادآوری کنم که بخش عمده خدمات درمانی به دوش پرستاران است که با دانش و تجربه آمیخته به هنر انسانی خط اول خدمات رسانی به بیماران هستند و تا زمانی که پزشک بر بالین بیمار برسد پرستاران خدمات اولیه را ارائه خواهند کرد.

وی افزود :رشته پرستاری<Nursing> کلیدی ترین رشته و مهمترین رشته است و با توجه به اینکه ما سه دهه تجربه آموزش پرستاری داریم  سعی داریم تحصیلات تکمیلی این رشته در مقاطع ارشد و دکترا پرستاری را در ایرانشهر پیگیری و به نتیجه برسانیم.

وی اظهار داشت:  تا دوماه آینده سایت جدید دانشکده پرستاری ایرانشهر با 12هزارمترمربع به عنوان نخستین فضای آموزش پزشکی جنوب استان مورد افتتاح<Opening> و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود :سعی ما همیشه بر این بوده است که نظام پرداخت را با اولویت پرستاران پیش ببریم و اولویت پرداخت بر تقدم پرستار است و در واقع جزو دانشگاههای پیشرو در پرداخت مطالبات پرستاری هستیم.

 امینی فرد در خاتمه  از مسئولان شهرستان تقاضا کرد که به صورت ویژه به قشر پرستار توجه نمایند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: