کد خبر: ۲۲۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۷ - 2019January 16
ما در خط تولید رابطه نزدیکی با هم داشتیم و دائما با هم صحبت و شوخی می کردیم و تولد همدیگر را در محل کار جشن می گرفتیم وحالا هم یک جشن بزرگ دسته جمعی داریم
شفاآنلاین>اجتماعی>کارگران خوش شانس کارخانه قطعه سازی خودرو در شهر گلف استان انتاریو این هفته بلافاصله پس از دریافت سهم شان از لاتاری 60 میلیون دلاری هفته گذشته ، محل کارشان را ترک کردند!

به گزارش شفآنلاین، آنها که بین 21 تا 57 سال سن دارند ، در شرکت لینامار کار می کردند. آلا هرمیز یکی از این برندگان  گفت:« ما در خط تولید رابطه نزدیکی با هم داشتیم و دائما با هم صحبت و شوخی می کردیم و تولد همدیگر را در محل کار جشن می گرفتیم وحالا هم یک جشن بزرگ دسته جمعی داریم. »

این گروه قبلا بیشتر به صورت انفرادی بلیط<Ticket> می خریدند ولی در سه چهار ماه اخیر تصمیم گرفتند تا برای جوایز بزرگ بلیط خریداری کنند و این هفته دو نفر به جمع شان اضافه کردند تا بتوانند شانس بیشتری برای دریافت جایزه داشته باشند و اتفاقا پاقدم این دو نفر خوب بود و برنده جایزه 60 میلیون دلاری شدند.

مرسده گاراندینو ؛ یکی دیگر از برندگان خوش شانس می گوید:« این هفته کم مانده بود سهم 5 دلاری بلیطم را فراموش کنم ولی حس ششمم به من گفت که باید این هفته برای جایزه بزرگ بازی کنم . من اولین نفری بودم که شنیدم بلیطی در شهر گلف جایزه بزرگ را برده و از فرناندو خواستم شماره های بلیط را چک کند. او اول فکر کرد ما فقط 6 هزار دلار برده ایم ولی بعد که بلیط را مجددا اسکن کرد ، چند صفر به آن اضافه شد!»


تمامی 9 نفر برنده برگه استعفای شان را به شرکت تسلیم کرده اند و دوست دارند برنامه های جدیدی برای زندگی شان داشته باشند. البته مدیران کارخانه چندان از این اتفاق راضی نیستند چون کل خط مونتاژ حالا بدون کارگر مانده و باید خیلی زود نیروهای جدیدی را جایگزین این کارگران باتجربه کنند.

این گروه به خبرنگاران گفتند با اینکه شاید مثل گذشته همدیگر را هر روز نبینند ، ولی قصد دارند هر سال در چنین روزی دور هم جمع شوند و این اتفاق بزرگ را جشن بگیرند و البته اگر جایزه بزرگ بالای 50 میلیون دلار باز هم در لاتاری هفتگی بود ، بلیط خریداری کنند!!ایرونیا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: