کد خبر: ۲۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 12
شفا آنلاین-معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان این‌که در حوزه پرسنل افرادی که بتوانند کل قرآن را حفظ کنند علاوه بر دریافت پنج میلیون تومان پاداش نقدی 30 ماه ارشدیت دریافت می‌کنند، گفت: سربازانی که موفق به حفظ کل قرآن می‌شوند علاوه بر 1.5 میلیون تومان پاداش نقدی دو ماه مرخصی نیز دریافت خواهند کرد که مبالغ پاداش در نظر گرفته شده برای سربازان حافظ، مختلف است.

به گزارش شفا آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین توکلی در مراسم قدردانی و تکریم حافظان قرآن نیروی انتظامی با بیان این که سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ده میلیون حافظ قرآن هدفگذاری خود را بر تربیت 37 هزار حافظ متمرکز کرده بود، افزود: با این حال با توجه به استقبال بی نظیر 47 هزار و 177 نفر در آزمون حفظ قرآن شرکت کردند.

وی با بیان این که در حفظ یک جزء 12 هزار نفر در آزمون قبول شدند، بیان کرد: همچنین در حفظ سه جزء 987 نفر، پنج جزء 27 نفر، ده جزء 18 نفر، 20 جزء هفت نفر و حفظ 30 جزء قرآن پنج نفر در آزمون قبول شدند.

وی یادآور شد: افرادی که موفق به حفظ ده جزء قرآن شوند علاوه بر دریافت 2.5 میلیون پاداش نقدی 9 ماه ارشدیت دریافت خواهند کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: