کد خبر: ۲۲۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۷ - 2019January 13
دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم عالیان و قدردانی بابت رشادت این خانواده برای تصمیم اهدای اعضای فرزندشان، نکاتی را پیرامون مسائل مطرح شده در فضای مجازی بیان کرد
شفاآنلاین>سلامت> پیرو درج خبری با عنوان «شیفت‌های اجباری جان پرستار ۲۴ ساله را گرفت»، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا درج می‌گردد.

به گزارش شفاآنلاین، متن این جوابیه که از طرف دکتر کیانوش جهانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارت خانه امضا شده، به شرح زیر است:

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم عالیان و قدردانی بابت رشادت این خانواده برای تصمیم اهدای اعضای فرزندشان، نکاتی را پیرامون مسائل مطرح شده در فضای مجازی بیان کرد.

مرحوم عالیان مشکلات(Difficulties) مادرزادی قلبی داشته که ۴ سال گذشته نیز به همین علت تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و موضوع خستگی زیاد به هیچ عنوان صحت ندارد.

روزی که مرحوم عالیان به اورژانس مراجعه کرده است، بلافاصله ۷ متخصص بر بالین وی حاضر شده و در کمترین زمان ممکن به وسیله اورژانس هوایی به شیراز منتقل شده، اما متاسفانه بعد از عمل جراحی دچار مرگ مغزی می‌شود.

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی(Sanitary) درمانی لارستان ضایعه فوت این پرستار عزیز را به جامعه خدوم پرستاران تسلیت می‌گوید.تابناک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: