کد خبر: ۲۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 10
شفاآنلاين - هواپیمای مشهد- زاهدان بعد از بروز نقص فنی در فرودگاه بین المللی زاهدان فرود اضطرای کرد.
به گزارش شفاآنلاين ،حمید رضا پارسا، مدیر روابط عمومی فرودگاه سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر خبرآنلاین گفت: پرواز شماره 8053 شرکت هواپیمایی آسمان که در مسیر مشهد به زاهدان در حرکت بود در نزدیکی فرودگاه بین المللی زاهدان دچار نقص فنی در قسمت چرخ سمت چپ هواپیما شد.
به گفته پارسا، خلبان با باز نشدن چرخ سمت چپ هواپیما مجبور شد چندین بار فرودگاه بین المللی زاهدان را دور بزند تا سوخت را تخلیه کرده و میزان آن کاهش یابد و بتواند فرود اضطراری موفقی داشته باشد.



این هواپیما با مهارت خلبان و تلاش پرسنل برج مراقبت فرودگاه بین المللی زاهدان، اداره ایمنی و آتش نشانی زاهدان به سلامت در باند فرودگاه فرود اضطراری کرد. هواپیمای مذکور 113 مسافر داشت که حالشان خوب است و هم اکنون در سالن فرودگاه زاهدان پذیرایی می شوند.
پارسا گفت: قبل از فرود هواپیما کلیه تمهیدات لازم صورت گرفت و با ستاد بحران استانداری و ستاد حوادث غیرمترقبه هماهنگی های لازم انجام شد. همچنین عوامل اورژانس و سازمان امداد و نجات هلال احمر قبل از فرود هواپیما در فرودگاه حضور یافتند تا اقدامات لازم را در صورت وقوع هر گونه حادثه غیر منتظره انجام دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: