کد خبر: ۲۱۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۷ - 2019January 01
سازمان غذا و دارو برای مناقصه یک مرحله‌ای خرید خدمت "انبارش، توزیع و تحویل فرآورده­‌های ویژه متابولیک یارانه‌­ای سازمان غذا و دارو ۱۳۹۷" فراخوان داد
شفاآنلاین>سلامت> سازمان غذا و دارو برای مناقصه یک مرحله‌ای خرید خدمت "انبارش، توزیع و تحویل فرآورده­‌های ویژه متابولیک یارانه‌­ای سازمان غذا و دارو ۱۳۹۷" فراخوان داد.

به گزارش شفاآنلاین، سازمان غذا و دارو در نظر دارد مناقصه عمومی " انبارش، توزیع و تحویل فرآورده‌­های ویژه متابولیک یارانه‌­ای سال ۱۳۹۷" خود (با موضوع انبارش، توزیع و تحویل حدود ۱۲۰.۰۰۰ قوطی ۴۰۰-۵۰۰ گرمی/احجام و اوزان مشابه از فرآورده­‌های ویژه متابولیک) به ارزش تقریبی  ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو(medicine)، کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌­گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار این مناقصه در سامانه ۱۱دی ماه ۹۷ است و مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت تا ساعت ۱۵.۰۰ روز جمعه ۱۴ دی ماه در نظر گرفته شده است.

مهلت زمانی ارائه پیشنهاد تا  ساعت ۰۹.۰۰ روز سه شنبه ۲۵ دی‌ماه و زمان بازگشایی پاکت‌ها ساعت ۱۱.۰۰ همین (۲۵ دی‌ماه)  روز است.

متقاضیان لازم است ضمانت­نامه بانکی معتبر شرکت در فرآیند ارجاع کار را به مبلغ ۱۵۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال (یکصد وپنجاه میلیون ریال) با مدت اعتبار حداقل سه ماهه، در قالب پاکت (الف) به نام سازمان غذا و داروتهیه و در مهلت تعیین شده به سازمان(Organization) تحویل و رسید دریافت کنند.  

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، متقاضیان جهت انجام مراحل عضویت در سامانه و دریافت اطلاعات لازم می‌توانند با شماره ۴۱۹۳۴-۰۲۱ تماس بگیرند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: