کد خبر: ۲۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 10
دكترخسرونيا خبرداد:
شفا آنلاین-رئیس بیست و پنجمین کنگره متخصصین داخلی کشور از برگزاری نشست تخصصی با حضور مسئولان عالی رتبه دادگستری ، رئیس کمیسیون‌های پزشکی قانونی و مسئولان نظام پزشکی به منظور بررسی مسائل اجتماعی و مشکلات پزشکان در امور مختلف خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر ایرج خسرونیا ضمن اعلام این خبر افزود: برای نمونه یکی از مشکلات جامعه پزشکی مربوط به قوانینی است که به تازگی مورد توجه پزشکان قرار گرفته و آن هم مربوط به محکومیت پزشکان طبق قوانین اسلامی است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل از رئیس کمیسیون‌های پزشکی قانونی، مسئوولین دادگستری، سازمان پزشکی قانونی، نظام پزشکی و سایر مسوولان مربوطه درخواست شده در این نشست تخصصی بسیار حائز اهمیت، مسائل و مشکلات حقوقی جامعه پزشکی را مورد بررسی قرار دهند.

عضوهیات مدیره نظام پزشکی تهران ادامه داد: این کنگره از 30 اردیبهشت آغاز و تا 2 خرداد ادامه خواهد یافت و در روز سوم نشست مذکور برگزار خواهد شد.

به گفته وی، حضور تمام پزشکان در این نشست آزاد خواهد بود و بعد از پایان نشست نیز آنها می توانند سوالات حقوقی خود را با کارشناسان و مسئولان مربوطه مطرح کنند.

به گفته وی، امسال نیز در کنگره جامعه متخصصین داخلی که با حضور 2000 نفر شرکت کننده برگزارخواهد شد آخرین دستاوردهای پزشکی به همکاران ارایه می شود.

به گفته وی، هدف از برگزاری این کنگره به روز رسانی دانش پزشکی همکاران و بررسی مقالاتی است که حاصل تلاش محققین ایرانی است.

وی تصریح کرد: در کنگره امسال 4 سخنرانی اصلی، 8 سمپوزیم، 2 کارگاه، 60 سخنرانی و 200 پوستر ارائه خواهد شد.

برچسب ها: نشست ، مشکلات ، پزشکان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: